The Norwegian Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det er sant at de tar penger hele tiden. Hvorfor tror du de har klart seg så bra? De tømmer kontoen til folk for penger. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Det er sant at de tar penger hele tiden. Hvorfor tror du de har klart seg så bra? De tømmer kontoen til folk for penger. 7858976[/snapback] jaja, men sånn seriøst det der hjelper ikke jeg har Googla som en idiot her nå og begynner og lure på om de faktisk er Verified By Visa men jeg trenger solid proof her, kan ikke leve med 9'ern lengere nå jeg skulle vært kjappere med og fått meg visa-kort nå ja, ikke tenkt over hvor viktig det er før nå. Endret 2. februar 2007 av Mitjmannen Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Vet ikke om det hjelper så veldig, men her er et lite utdrag fra wikipedia. Steam purchases are made through the client software, with an encrypted connection. To date all transactions finish in America, incurring an international payment charge with some banks, and similarly all prices are listed in USD rather than the user's local currency. Furthermore, tax is not applied to the quoted price until the very last stage of the purchase, after the user has entered their billing information. Other caveats include: * Users are required to enter their billing details from scratch for each purchase, as Steam will not store them locally. * Due to Steam products' ephemeral nature and Steam's resultant susceptibility to fraud, billing details must be exact matches.[4] * Only one-off purchases are available: while all purchases are legally subscriptions, and while subscriptions are fully supported, no current consumer product or package offer either requires or accepts recurring payment. * "As with most software products", Steam does not provide refunds.[5] * If a credit card issues a chargeback, all of the user's accounts will be disabled until the matter can be resolved through the Support system.[6] Today Steam accepts credit cards, "debit cards which bear the Visa or Mastercard logo",[7] PayPal,[8] and, unofficially, Visa Electron direct wire transfer.[9] http://en.wikipedia.org/wiki/Steam_(content_delivery) Så er jo Steam ganske så mye brukt rundt om i verden? ..Noen tall på hvor mange millioner vet jeg ikke, nok til at det er trygt ihvertfall. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Takker, har klart og overbevise nå. Vet ikke hvordan men det bryr med ikke heller da er jeg også en lykklig eier av Gmod 10 Men en liten ting jeg lurer på; hvordan roterer man ting som holdes med den blå ''gunnern''? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Takker, har klart og overbevise nå. Vet ikke hvordan men det bryr med ikke heller da er jeg også en lykklig eier av Gmod 10 Men en liten ting jeg lurer på; hvordan roterer man ting som holdes med den blå ''gunnern''? 7860465[/snapback] Hold inne E og rør på musa tror jeg det var Skal du få den fullstendig vannrett/loddrett så holder du inne venstre shift +e samt rører på musa, da får du bestemte vinkler som 45° 90° osv Endret 3. februar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Takker, har klart og overbevise nå. Vet ikke hvordan men det bryr med ikke heller da er jeg også en lykklig eier av Gmod 10 Men en liten ting jeg lurer på; hvordan roterer man ting som holdes med den blå ''gunnern''? 7860465[/snapback] Hold inne E og rør på musa tror jeg det var Skal du få den fullstendig vannrett/loddrett så holder du inne venstre shift +e samt rører på musa, da får du bestemte vinkler som 45° 90° osv 7861076[/snapback] Oi takker, det der visste jeg faktisk ikke. Har alltid irritert meg hvor vanskelig det er å få ting rett Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Garrys Mod 9: http://garrysmod.de/download-file-1.html Skal teste det før jeg kjøper GM10 Lenke til kommentar
thoms-thoms Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Sorry vist eg har oversett nåken svar her, men trenge eg: CSS, HL2 og HL2 deathmatch for å få Gmod 10 til å funka? Med dei Source engine greiene.. bare lurer Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Sorry vist eg har oversett nåken svar her, men trenge eg: CSS, HL2 og HL2 deathmatch for å få Gmod 10 til å funka? Med dei Source engine greiene.. bare lurer 7905311[/snapback] Ja.. Det må du. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Trenger bare hl.exe (altså half-life) for at det skal funke Endret 9. februar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Trenger bare hl.exe (altså half-life) for at det skal funke 7905952[/snapback] Så da kan du *host laste ned host host host* Half Life 2 og bruke det da? Mister man ikke mange gjenstander, våpen og personer hvis man ikke har CS:S og HL2:DM? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Mister man ikke mange gjenstander, våpen og personer hvis man ikke har CS:S og HL2:DM? 7905974[/snapback] Jeg trodde at garry's mod installerte dette selv? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Mister man ikke mange gjenstander, våpen og personer hvis man ikke har CS:S og HL2:DM? 7905974[/snapback] Jeg trodde at garry's mod installerte dette selv? 7905987[/snapback] Det vet jeg ikke.. Men hvorfor skal ikke da hl2.exe følge med Garrys Mod? Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Man må ha et minst et source spill for at garrysmod skal fungere. Tviler på om det hjelper om man laster ned Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Man må ha minst ett source spill for å spille ja. Men hvis du bare har cs får du bare cs våpner og stuff, men hvis du bare har half life 2 får du bare det som er med der og har du DOD:S får du bare med det. Du kan ikke laste ned ulovlig for da blir det ikke med i steam lista di. Lenke til kommentar
itsmebth Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg spiller Gmod med Source multiplayer pack(CS:S, HL2DM, DOD:S), og har "alle" propsene (bortsett fra Ep1 o.l.). Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 ja men det er fordi at hl2 propsene følger med i hl2dm Lenke til kommentar
Matias Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Fikk meg Gmod 10 for et par dager siden. Mye bra. Det er litt kjedelig å spille alene. Noen som vil spille i lag? Vi kan jo spille på egen server. Noen av dere får helst lage, ettersom jeg ikke har alt for rask linje og PC. Det funker, men sikkert bedre med noen andre. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Om det er av interesse har jeg en PC stående som kanskje kan bruke til server, jeg brukte den som FEAR-server tidligere men pga. litt problemer og at det var litt for lite aktiveitet i forhold til norske brukere droppa jeg den. er Gmod kult online? Edit: om det skulle vært noe ville jeg helst hatt noe Diskusjon.no-only-greier. Ha passord på den og legge det ut her eller dele det ut på PM el. Men jeg vil vite om det kan være en interesse for dette først Endret 13. februar 2007 av Mitjmannen Lenke til kommentar
Matias Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg er i hvert fall interessert, men vet ikke om det er så mange andre som spiller her på forumet. Ser ut som de fleste driver med posering, men jeg liker bygging bedre. Du kan jo skrive ned en liste over hvem som er interessert? Klarer sikkert å fylle opp en server. Hvis du skal lage server må du ta med noen viktige mods, slik som: Wire PHX Final Vehicle All in One Gmod Plus Prop cannons Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå