Gå til innhold

Garry's mod - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det så vanskelig å forstå at om det ikke hadde kostet penger hadde gmod 9 vært siste versjonen fordi han var på grensen til det som var mulig å gjøre uten kildekoden. De pengene dere betaler for gmod 10 er en slags lisens på kildekoden, og med den kan han gjøre mye mer.

 

For all del, hold dere til gmod 9 hvis dere ikke gidder å betale, men ihvertfall slutt å whine her.

Lenke til kommentar
Lyst på 10'ern jeg også nå etter lang tid med Gmod 9.

 

er det mulig og betale på Steam med Visa Electron? har ikke Visa :(

Den maser etter kortnummer og det finner jeg ikke på kortet mitt.

7856292[/snapback]

Nei, du kan ikke betale med visa electron av den enkle grunn av at de ikke har kortnummer. Eneste måten man kan gjøre det uten kort på er å betale med paypal

Lenke til kommentar
Du kan jo også mase på gamlingene.... det fungerer ikke alltid :(

7856509[/snapback]

Klar over det, problemet er at jeg akuratt fiksa to stk. billetter til Ozzy-konserten og de er ikke betalt tilbake enda så det var ikke mer låning derfra enda :p

 

Men det Paypal greiene, finnes det en super quick-guide til det, er det mulig og ta penger utifra Visa electron-kortet til en paypal-sak?

Lenke til kommentar
Du kan jo også mase på gamlingene.... det fungerer ikke alltid :(

7856509[/snapback]

Klar over det, problemet er at jeg akuratt fiksa to stk. billetter til Ozzy-konserten og de er ikke betalt tilbake enda så det var ikke mer låning derfra enda :p

 

Men det Paypal greiene, finnes det en super quick-guide til det, er det mulig og ta penger utifra Visa electron-kortet til en paypal-sak?

7856539[/snapback]

Du registerer en paypal konto, så overfører du penger fra nettbanken og til paypal :)

Lenke til kommentar
Du registerer en paypal konto, så overfører du penger fra nettbanken og til paypal :)

7856623[/snapback]

Hørtes stressende ut, vet ikke om jeg har fått fiksa nettbanken ennå.

 

Men anyway, etter en liten samtale ville mor betale mot at ho fikk pengene NÅ :w00t:

Gmod 10 på meg da, gleder meg som en liten unge :p

bare vente på at de kommer hjem.

Lenke til kommentar

Beklager enda en post men det er viktig :S

Mor ville ikke betale med Visa-kortet fordi ho ikke viste om de var ''Verified By Visa'' kan noen finne en side der det står noe om dette eller hjelpe meg?

ho tror hele Steam-greiene er noe lureri som trekker penger fra kortet som de vil og det hjelper ikke at jeg sier noe annet.

Ekstremt takknemlig for all hjelp :)

 

må bare finne ut om de er Verified By Visa, altså en side der det står de er det :)

 

takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...