TheFifthApe Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 du trenger kun et spill med soruce motoren får at det skal fungere, itilegg så har Garry fått kildekoden til sourcemotoren mot at VALVe får halparten av det han tjener på Gmod10 7808557[/snapback] En Jævlig god handel for han da! Han må tjene en god del ... Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 det er ikke bare han som for halvparten av penga, du må jo huske på Team Garry, de som hjalp han med og lage tieren Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Og at det stadig kommer oppdateringer. Unner du ikke 60 kr til garry? Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Er det så vanskelig å forstå at om det ikke hadde kostet penger hadde gmod 9 vært siste versjonen fordi han var på grensen til det som var mulig å gjøre uten kildekoden. De pengene dere betaler for gmod 10 er en slags lisens på kildekoden, og med den kan han gjøre mye mer. For all del, hold dere til gmod 9 hvis dere ikke gidder å betale, men ihvertfall slutt å whine her. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Og at det stadig kommer oppdateringer. Unner du ikke 60 kr til garry? 7815693[/snapback] 30 til Team Garry og 30 VALVe blir det vel? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Uansett gir du 60 kr. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Jada jada. Så sier vi takk til samtalen om hvor mye som går til hvem osv. Noen som har noen screenshots av sitt siste verk? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Ja. Basert på en sann historie: Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 hvis jeg bare visste historien,forresten posering på Male_07 i ramme 6 kunne vært noe bedre Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Enkelt og greit klarte Bundy å få kuken sin inn i glidlåsen på buksa, men historien var fake. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 auch, stakkars mann ( eller jente blir det vel fra nå? ) Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 hvis jeg bare visste historien,forresten posering på Male_07 i ramme 6 kunne vært noe bedre 7833192[/snapback] Heha! :!: lagde den med posering, photoshopping og uploading på 45 minutter. Har jeg bedre tid blir de langt bedre. Lenke til kommentar
jøran Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Vet ikke om den er postet her før, men den er så bra at jeg bare må poste den. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Lyst på 10'ern jeg også nå etter lang tid med Gmod 9. er det mulig og betale på Steam med Visa Electron? har ikke Visa Den maser etter kortnummer og det finner jeg ikke på kortet mitt. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Lyst på 10'ern jeg også nå etter lang tid med Gmod 9. er det mulig og betale på Steam med Visa Electron? har ikke Visa Den maser etter kortnummer og det finner jeg ikke på kortet mitt. 7856292[/snapback] Nei, du kan ikke betale med visa electron av den enkle grunn av at de ikke har kortnummer. Eneste måten man kan gjøre det uten kort på er å betale med paypal Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Du kan jo også mase på gamlingene.... det fungerer ikke alltid Lenke til kommentar
Mit Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Du kan jo også mase på gamlingene.... det fungerer ikke alltid 7856509[/snapback] Klar over det, problemet er at jeg akuratt fiksa to stk. billetter til Ozzy-konserten og de er ikke betalt tilbake enda så det var ikke mer låning derfra enda Men det Paypal greiene, finnes det en super quick-guide til det, er det mulig og ta penger utifra Visa electron-kortet til en paypal-sak? Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Du kan jo også mase på gamlingene.... det fungerer ikke alltid 7856509[/snapback] Klar over det, problemet er at jeg akuratt fiksa to stk. billetter til Ozzy-konserten og de er ikke betalt tilbake enda så det var ikke mer låning derfra enda Men det Paypal greiene, finnes det en super quick-guide til det, er det mulig og ta penger utifra Visa electron-kortet til en paypal-sak? 7856539[/snapback] Du registerer en paypal konto, så overfører du penger fra nettbanken og til paypal Lenke til kommentar
Mit Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Du registerer en paypal konto, så overfører du penger fra nettbanken og til paypal 7856623[/snapback] Hørtes stressende ut, vet ikke om jeg har fått fiksa nettbanken ennå. Men anyway, etter en liten samtale ville mor betale mot at ho fikk pengene NÅ Gmod 10 på meg da, gleder meg som en liten unge bare vente på at de kommer hjem. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Beklager enda en post men det er viktig :S Mor ville ikke betale med Visa-kortet fordi ho ikke viste om de var ''Verified By Visa'' kan noen finne en side der det står noe om dette eller hjelpe meg? ho tror hele Steam-greiene er noe lureri som trekker penger fra kortet som de vil og det hjelper ikke at jeg sier noe annet. Ekstremt takknemlig for all hjelp må bare finne ut om de er Verified By Visa, altså en side der det står de er det takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå