Coffey Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Nå har jeg laget et fly jeg ikke vil miste. Jeg spiller på en LAN-server sammen med en kompis. Hvordan kan jeg få lagret flyet? Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Advanced duplicator? Du får den med wiremod, noe du så absolutt bør ha. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja, jeg googlet meg fram til det nå. Men jeg sliter litt, den vil ikke lagre? Jeg skriver inn navn, men når jeg trykker Save forsvinner ikke boksen, og ingenting lagres. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Googlet? Lastet du den ned fra garrysmod.org eller noe lignende? Hvis du gjorte det så slett den og skaff wiremod via svn (hvordan du gjør det). Da får du alltid siste versjon og det er lett å oppdatere. Hvis duplicatoren fra svn versjonen av wire ikke fungerer så prøv å lagre en tønne eller noe annet enkelt. Hvis det går så er det noe galt med flyet og hvis ikke så er det noe galt med duplicatoren. Bruker flyet noen spesielle addons? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Den brukte "Cannon", men den kom ikke med når jeg duplikerte ihvertfall. Skal laste ned fra den siden når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Ivers92 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Har snublet over et sinnsykt irriterende problem, jeg kan ikke løfte ting med physics gun. Når jeg "skyter" tingene for å flytte på dem, så står alt i ro, alt som skjer er at jeg skyter en blå laser på tingen... SINNSYKT IRRITERENDE!!! :/ Noen med samme problemet, eller noen som vet hvordan jeg fikser det? Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 noen spørsmål: 1)kan noen forklare meg hva det er for et spill? 2)hvor mye koster det? 3)må jeg kjøpe det gjennom steam? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg lurer på en ting. I en del filmer på youtube så ser man at personen som tar opp har et verktøy som plasserer gjenstader på et rutenett. Enkelt forklart kan man bruke verktøyet til å plassere ting 100% nøyaktig. Hvor får man tak i den addonen?. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg lurer på en ting. I en del filmer på youtube så ser man at personen som tar opp har et verktøy som plasserer gjenstader på et rutenett. Enkelt forklart kan man bruke verktøyet til å plassere ting 100% nøyaktig. Hvor får man tak i den addonen?. SmartSnap : http://www.garrysmod.org/downloads/?a=view&id=35405 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 noen spørsmål:1)kan noen forklare meg hva det er for et spill? 2)hvor mye koster det? 3)må jeg kjøpe det gjennom steam? 1) Det ultimate Sandbox spelet. du kan spawne alle items frå half life 2, og gjere alt mulig med dei. Hydraulics, rope, axle, weld, osv. Du kan også spawne NPC'er og leike deg med dei, fange dei, skyte dei, osv... Eg laga eit fort for å holde ute zombiar, med hydrauliske dører og bruer som åpna seg ved eit trykk på numpaden. 2)10€, rundt 100 kroner (verdt det!) 3)jepp. Du trenger også eit source-spel for å spele Gmod. Eg kjøpte half life 2 berre for å spele Gmod, so innsåg eg kor fantastisk Half Life 2 var Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Bumper denne jeg! Når dere spiller gmod sammen med andre på LAN, hva gjør dere da? Lager ting sammen? Lenke til kommentar
Burke Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Personlig syntes jeg at vanlig sanbox er gørrkjedelig, eller drev masse med det før da, da jeg brukte wire og laga togbane(lol). men ellers nå spiller jeg mye DarkRP eller andre gmods, det er 100vis av forskjellige mods i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå