FLarsen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Er dette mulig i GM: 1. Ha en bane hvor bakgrunnen er HELT grønn 2. Få inn gjenstander fra HL1 1. http://garrysmod.org/downloads/?tag=greenscreen 2. Du kan bruke alt som finnes i Half-Life: Source. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har du noen gang prøvd dette ut? Kan man ha de ulike tingene fra HL1 i bevegelse? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har du noen gang prøvd dette ut? Kan man ha de ulike tingene fra HL1 i bevegelse? Hva mener du med i bevegelse? Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Han tenker vel på fysikk i HL:1 sine gjenstander. Ville vært rart om det ikke gikk ann å flytte på enkelte gjenstander synes du ikke? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Han tenker vel på fysikk i HL:1 sine gjenstander. Ville vært rart om det ikke gikk ann å flytte på enkelte gjenstander synes du ikke? Trodde han mente animasjoner jeg. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har du noen gang prøvd dette ut? Kan man ha de ulike tingene fra HL1 i bevegelse? Hvis du bruker gjenstander fra Half-Life: Source så vil de fungere akkurat som gjenstander fra Half-Life 2. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvor kan jeg finne mer detaljert informasjon om dette? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvor kan jeg finne mer detaljert informasjon om dette? Tja, kjøp hl:s så får du de automatisk inn i spillet. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Besitter HLS. Mangler bare G-mod. Så alt skal kunne overføres til G-mod automatisk? Ser ikke hvordan dette er mulig. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 GMod finner i alle fall Tf2, Half Life 2, portal og DoD sine filer automatisk. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 gmod tar enkelt i bruk alle modellane frå source-motoren.. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Spørsmål: Nå som Left 4 Dead har blitt lansert, kan Gmod 10 bruke Left 4 Dead modeller på samme måte som alle de andre modellene, eller er dette spillet et unntak? Endret 19. november 2008 av Romis Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Besitter HLS. Mangler bare G-mod. Så alt skal kunne overføres til G-mod automatisk? Ser ikke hvordan dette er mulig. Og så da? Bare drit i å prøve du hvis du tviler. Jeg gir faen. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Hvorfor så negativ LanSi? Som sagt tidligere så finner G-Mod filene automatisk. Filene fra andre spill leses bare av, er ikke noe som flyttes etc. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Bare drit i å prøve du hvis du tviler. Jeg gir faen. Har du mensen? :!: Okey. Men ingen her har prøvd å leke seg med ting fra HLS? Kan ikke finne noe relevant på Youtube. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Bare drit i å prøve du hvis du tviler. Jeg gir faen. Har du mensen? :!: Okey. Men ingen her har prøvd å leke seg med ting fra HLS? Kan ikke finne noe relevant på Youtube. GMod laster modeller og ressurser fra seg selv og andre mods til source motoren. Den kan fint laste HL:S modeller, akkurat som den kan laste HL2 modeller. Alt sammen er samme grafikkmotor, alt er kompatibelt. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Spørsmål: Nå som Left 4 Dead har blitt lansert, kan Gmod 10 bruke Left 4 Dead modeller på samme måte som alle de andre modellene, eller er dette spillet et unntak? Finnes en mod som gjør dette.. Men tror ikke det gjøres automatisk.. I alle fall ikke enda. Endret 19. november 2008 av Gaarulf Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Spørsmål: Nå som Left 4 Dead har blitt lansert, kan Gmod 10 bruke Left 4 Dead modeller på samme måte som alle de andre modellene, eller er dette spillet et unntak? Finnes en mod som gjør dette.. Men tror ikke det gjøres automatisk.. I alle fall ikke enda. http://forums.facepunchstudios.com/showpos...mp;postcount=56 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Bare drit i å prøve du hvis du tviler. Jeg gir faen. Har du mensen? :!: Nei, men jeg blir så jævlig provosert når folk bare ikke kan godta at det går ann men absolutt må fundere på det. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Heisann, satt nettop opp en gmod server. Med darkRP 3.1.3+svn, phxsvn, wiresvn, samt connas, realistic weaponsmodule and so on.. come and check it out! 89.145.117.48:27015 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå