Robz Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 veit det funka, tusen takk, men det var jo link til tut hvordan man gjorde det... bare skreiv at jeg måtte finned det ut. Jippi jeg er den personen som gir det 400.d svar... Noen som er keen på og spille da veit du hva du må gjøre (steam name står i quote) Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg synes updaten (gmod 11) var bare dritt! Etter den, så lagger spillet mer, mindre RP servere(dårligere scripts) og MYE MER mingebags. -_- jeg er skuffet faktisk, men jeg liker spillet forde Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg synes updaten (gmod 11) var bare dritt! Etter den, så lagger spillet mer, mindre RP servere(dårligere scripts) og MYE MER mingebags. -_- jeg er skuffet faktisk, men jeg liker spillet forde Kjøp nye pc/bedre hardware for å få slutt på lagging. RP og det andre er jeg fullt enig med. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Med et par addons så sliter jeg også med lav fps... Det har ingenting med for dårlig maskinvare å gjøre i hvert fall! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Vanskelig å si nøyaktig hva som er problemet. Kunne du kanskje tatt og lastet opp en av de siste krasjloggene? Klarer å få litt mer spesifikk informasjon derifra. Og kikk litt på disse support-artiklene fra Steam. Har selv opplevd at f.eks. Xfire har krasjet meg gjentatte ganger. Programs which interfere with Steam HL2.exe has stopped working. Jeg kan nevne at etter oppdateringen 1. april har jeg ikke hatt dette problemet mer. Jeg sjekket oppdateringsloggen, og der står det: "Fixed errors due to Lua Cache". Jeg antar det er dette som gjorde at jeg fikk "Hl2.exe has crashed" feilmeldinger. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 vet ikke om denne har blitt postet, men uansett utrolig bra "film" laget med g-mod, , det er verdt å se alle partene (1-12) Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 jeg tror nok den er postet før. sjekk ut denne heller, de har laget flere http://www.litfusefilms.com/ Lenke til kommentar
abc12345 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Visste dere at piro er en dame? Se i klesskapene på dustbowl eller lignene Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hvem har bekreftet det er en dame? Ingen. Muligens.. men ikke sikkert. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Trur at pyron er en kølle.. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Transe, maybe? Uansett får vi svar på sånt i den neste "Meet the [class]"-videoen av Valve. Da vil kjønn bli avslørt. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Et par innlegg er slettet grunnet brudd på retningslinjene #8. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hvem har bekreftet det er en dame? Ingen.Muligens.. men ikke sikkert. En av de som stod bak TF2 sa it et intervju at pyroen var en hunn. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 trenger litt hjelp her, når jeg skal laste ned mods fra garrysmod.org, kommer det bare opp feilmeldinger når de har lasta ned bare littegrann. det er bare fra garrysmod.org det skjer. sykt irriterende Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Sliter med at Tf2 og custommaps hakker, men Flatgrass og construct kjører silkemykt. Noen som vet? Nei, har ikke elendig maskinvare. Kjører crysis dritbra, det samme med tf2. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Antar du mener biler i form av addons, så da kan kanskje denne her være noe.Legges i addons-mappen i garrysmod-mappen. virker ikkje hos meg heller virka før, men legger eg til noko nytt nå, finner eg det bare i "browse" taben. og då kan det jo ikkje brukast til meir enn bygningar utan funksjon nokon som kan hjelpa? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Er dette mulig i GM: 1. Ha en bane hvor bakgrunnen er HELT grønn 2. Få inn gjenstander fra HL1 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 1. Ja 2. Njaaa, skeptisk. Finnes sikkert noen remakes. For nummer 1 er det bare å søke på Greenscreen på garrysmod.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå