Gå til innhold

Garry's mod - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
Bare jeg som har problemer med å få addons til å funke i Gmod "11"?

 

Uansett, noen som vet av noen fungerende stasjonære maskingevær? Som Combine har i f.eks. i Route Canal der du angriper en maskingeværpost langs kanalen.

Syns å huske å ha lest et sted ang. stasjonære maskingevær, og såvidt jeg husker er det for øyeblikket ikke mulig å hente ut noe slikt fra HL2/Ep1/2. Men skal ikke se bort i fra at noen har kodet ihop noe slikt.

 

Ang. addons, noen spesielle det er snakk om? For jeg har enda tilgode å komme borti noe problemer siden oppdateringen.

Lenke til kommentar

Military Models har jeg, og de funker som bare det. Extra NPCs antar jeg funker, siden den er nesten alltid på Top10 hos garrysmod.org. Men det første jeg gjorde etter at oppdatering ble sluppet, var å kjøre en ren installering. Lastet ned alle addons og modeller på nytt, og har som sagt ikke hatt noen problemer.

 

En ren installering pleier som oftest å løse alt av problemer, så gjør det uansett. :p

Lenke til kommentar
Bare jeg som har problemer med å få addons til å funke i Gmod "11"?

 

Uansett, noen som vet av noen fungerende stasjonære maskingevær? Som Combine har i f.eks. i Route Canal der du angriper en maskingeværpost langs kanalen.

Syns å huske å ha lest et sted ang. stasjonære maskingevær, og såvidt jeg husker er det for øyeblikket ikke mulig å hente ut noe slikt fra HL2/Ep1/2. Men skal ikke se bort i fra at noen har kodet ihop noe slikt.

Quoter meg selv her, men kom over denne på garrysmod.org nå nettopp.

Heavy Combine MG

 

Antar det var noe sånt du så etter. :)

Lenke til kommentar
Bare jeg som har problemer med å få addons til å funke i Gmod "11"?

 

Uansett, noen som vet av noen fungerende stasjonære maskingevær? Som Combine har i f.eks. i Route Canal der du angriper en maskingeværpost langs kanalen.

Syns å huske å ha lest et sted ang. stasjonære maskingevær, og såvidt jeg husker er det for øyeblikket ikke mulig å hente ut noe slikt fra HL2/Ep1/2. Men skal ikke se bort i fra at noen har kodet ihop noe slikt.

Quoter meg selv her, men kom over denne på garrysmod.org nå nettopp.

Heavy Combine MG

 

Antar det var noe sånt du så etter. :)

 

Som om jeg skulle sagt det selv XD Så det litt før idag også

Lenke til kommentar

Er CSS + GMOD et bra kjøpt det koster, 24,95 dollar + det stod det koster litt underveis eller noe på steam menes dette akk. som minnuttspris på telefon når du bestiller noe/hvor mye koster den spillpakka... Er det et bra kjøp, siden har orange box på ps3 og har mest lyst på gmod og pluss har ikke css... så viss jeg kjøper dette så kan jeg spille gmod... Men på gmod så er det useful construction items, er disse de som følger med gmod... eller må du ha hl2 for og få disse... Er litt usikker, noen tips? (hva er kursen for USD/Usa dollar i dag/Teller det på steam når jeg kjøper?)

 

~ Robz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...