MittParadoX Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) nais. den jeg venter på mye bra karakterer og "leke" med^^ Edit: Og da var den på plass:D var inne og snekkra litt i sta: det er foresten ikke no lyd i portal radioen Endret 16. januar 2008 av MittParadoX Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Jeg får ikke til å legge til andre skins eller npc'r.. Skaffa meg gmod HD spinoff Linky linky Men får ingen av de models sakene til å komme opp.. Hva skal jeg gjøre? Nevermind, fant det ut Endret 16. januar 2008 av Ascubal Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Er det noen som har lyst til og lære meg wiremod xD? Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Er det noen som har lyst til og lære meg wiremod xD? youtube er fint til det wire + tutorials Lenke til kommentar
Andy-And-The-Kling-Klongs Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Nåken nye bilde i frå meg Lenke til kommentar
jH- Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Wewt, var ikke klar over at det var en GMod-tråd her. *Mine innlegg* Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Bare jeg som har problemer med å få addons til å funke i Gmod "11"? Uansett, noen som vet av noen fungerende stasjonære maskingevær? Som Combine har i f.eks. i Route Canal der du angriper en maskingeværpost langs kanalen. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Bare jeg som har problemer med å få addons til å funke i Gmod "11"? Uansett, noen som vet av noen fungerende stasjonære maskingevær? Som Combine har i f.eks. i Route Canal der du angriper en maskingeværpost langs kanalen. Syns å huske å ha lest et sted ang. stasjonære maskingevær, og såvidt jeg husker er det for øyeblikket ikke mulig å hente ut noe slikt fra HL2/Ep1/2. Men skal ikke se bort i fra at noen har kodet ihop noe slikt. Ang. addons, noen spesielle det er snakk om? For jeg har enda tilgode å komme borti noe problemer siden oppdateringen. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Military Models, Extra NPC for eksempel, funker ikke lenger. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Military Models har jeg, og de funker som bare det. Extra NPCs antar jeg funker, siden den er nesten alltid på Top10 hos garrysmod.org. Men det første jeg gjorde etter at oppdatering ble sluppet, var å kjøre en ren installering. Lastet ned alle addons og modeller på nytt, og har som sagt ikke hatt noen problemer. En ren installering pleier som oftest å løse alt av problemer, så gjør det uansett. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Da har jeg kjøpt Gmod noen som vil legge meg til? "Crazy_Man1990" Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Fikk military til å funke, samme med Phx og wire og mye annet. Men Garry's Mod on Wheels funker fortsatt ikke. Kommer de med en update, snart? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Synes den nye updaten bare var en plage! Nå lagger det MYE mer, og ingen bra RP Servere lengere -_- bra jobbet garry!!!1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 ^^^Kjøp bedre pc .. heh ja.. ingen bra rp servere lenger.. -_- Må selv kjøpe bedre pc... kjører på 20 fps gjenommsnitt på en time Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 ^^^Kjøp bedre pc .. heh ja.. ingen bra rp servere lenger.. -_-Må selv kjøpe bedre pc... kjører på 20 fps gjenommsnitt på en time Same. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Et par innlegg er fjernet grunnet oppfordring til å bryte retningslinjene #8. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
jH- Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Bare jeg som har problemer med å få addons til å funke i Gmod "11"? Uansett, noen som vet av noen fungerende stasjonære maskingevær? Som Combine har i f.eks. i Route Canal der du angriper en maskingeværpost langs kanalen. Syns å huske å ha lest et sted ang. stasjonære maskingevær, og såvidt jeg husker er det for øyeblikket ikke mulig å hente ut noe slikt fra HL2/Ep1/2. Men skal ikke se bort i fra at noen har kodet ihop noe slikt. Quoter meg selv her, men kom over denne på garrysmod.org nå nettopp. Heavy Combine MG Antar det var noe sånt du så etter. Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg får ikke til å legge til andre skins eller npc'r.. Skaffa meg gmod HD spinoff Linky linky Men får ingen av de models sakene til å komme opp.. Hva skal jeg gjøre? Nevermind, fant det ut Hvordan få det til å funke da? Har samme problemet. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Bare jeg som har problemer med å få addons til å funke i Gmod "11"? Uansett, noen som vet av noen fungerende stasjonære maskingevær? Som Combine har i f.eks. i Route Canal der du angriper en maskingeværpost langs kanalen. Syns å huske å ha lest et sted ang. stasjonære maskingevær, og såvidt jeg husker er det for øyeblikket ikke mulig å hente ut noe slikt fra HL2/Ep1/2. Men skal ikke se bort i fra at noen har kodet ihop noe slikt. Quoter meg selv her, men kom over denne på garrysmod.org nå nettopp. Heavy Combine MG Antar det var noe sånt du så etter. Som om jeg skulle sagt det selv XD Så det litt før idag også Lenke til kommentar
Robz Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Er CSS + GMOD et bra kjøpt det koster, 24,95 dollar + det stod det koster litt underveis eller noe på steam menes dette akk. som minnuttspris på telefon når du bestiller noe/hvor mye koster den spillpakka... Er det et bra kjøp, siden har orange box på ps3 og har mest lyst på gmod og pluss har ikke css... så viss jeg kjøper dette så kan jeg spille gmod... Men på gmod så er det useful construction items, er disse de som følger med gmod... eller må du ha hl2 for og få disse... Er litt usikker, noen tips? (hva er kursen for USD/Usa dollar i dag/Teller det på steam når jeg kjøper?) ~ Robz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå