kloningen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Etter det eg har lest på facepunchstudios så skal portal gun IKKE komme inn i gmod. Eller du kan lese HER:Portal Gun? No. More trouble than it's worth. Play Portal. eminem1: Der blir the brukt forskjellige stools. Thruster Winch Motor osv Se HER for verdens beste addon til Garrys Mod Beta 2007 Selv om det er du som har lagde den betyr ikke nødvendigvis at den er bra 0_o 1 Lenke til kommentar
564215 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Etter at jeg har installert Gmod 9.0.4 står det at hvis ikke Gmod ligger i spill-listenmin på steam, så må jeg restarte steam. Og selfølgelig ligger den ikke der. Så jeg restarter steam, men likevel har ikke garry's mod havnet i spillene mine. Hva er problemet? Lenke til kommentar
itsmebth Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har du HL2, HL2:DM og CS:S? Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Her er en bildeserie som jeg lagde i Garry's Mod 2007 beta. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 bare sikrer meg denne tråden i mine innlegg Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Får ikke til å få våpnene til å sitte i hånden på folk jeg Hjelp? Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Finnes kanskje en lettere måte, men ta nocollide på våpenet og mennesket, så flytter du våpenet på plass i handa på mennesket . Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Mange som har spurt om dette før, men: For og spille GMod 10. Må jeg ha alle Half Life spillene og CS:S ? Trodde jeg bare trengte Half Life 2 :S Har CS 1.6 og steam account og dte greiene der. Synes det blir så mye og laste ned jeg :/ Tar sikkert mye plass når jeg har CS, Battlefield og mange andre spill. Og jeg vil ikke slette dem heller . Endret 2. januar 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg har bare CS:S og HL2. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Du trenger bare et spill med source motoren... Jeg i mtt tilfelle hadde bare css og gmod 10 før .. Virket fint. Nå har jeg de fleste Valve spillene Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Finnes kanskje en lettere måte, men ta nocollide på våpenet og mennesket, så flytter du våpenet på plass i handa på mennesket . Det virker på en måte som om våpene nekter å gå inn i hånda Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det er på grunn av "collision box" som gjør at våpnet spretter rundt når du løfter det og slenger det av gårdet, med nocollide så vil funke akkurat slik som du vil med det skal i forhold til den personen du prøver og det til og sitte i hånden på Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Noen her som driver med RP eller wire? : D [bB]Roleplay er en god RP server. splt der i 70 timer totalt Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Gleder meg virkelig til den nye updaten. Skulle egentlig komme i dag den, men Garry skuffer oss:( Dette skrev Garry på garrysmod.com: I had planned to release the update tomorrow but I've been sick for the last week so haven't actually finished it. So it won't be released tomorrow. I'm hoping maybe next week, but don't hold me to it. Sorry guys Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er det update til ny motor og hele pakka?! Da sliter jeg... for PC-en min klarer ikke den nye grafikk motoren ... noo Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Er ikke så veldig mye nytt.. Det jeg la merke til er hvor mye bedre flere objekter påvirker hverandre Ting henger mye mindre fast i luften når det er flere som påvirker hverandre etc. Ny Loading-screen og Er en del nytt fancy, og gøy å bruke ragdollsene fra TF2. Finnes også mods til å få Portal-radioen inn, så da får du Still Alive mens du bygger EDIT: Er vel samme motoren, men det som de implementerte med Ep. 2 og de andre i Orange Box er kommet med. Bl.a. Motion Blur og det nye blodsystemet. Endret 7. januar 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 ThomasT-93: Selvfølgelig bruker jeg wiremod, uten det blir nesten Gmod kjedelig. Wiremod, spacebuild, gasmod og oilmod er jo must! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Er ikke så veldig mye nytt.. Det jeg la merke til er hvor mye bedre flere objekter påvirker hverandre Ting henger mye mindre fast i luften når det er flere som påvirker hverandre etc. Ny Loading-screen og Er en del nytt fancy, og gøy å bruke ragdollsene fra TF2. Finnes også mods til å få Portal-radioen inn, så da får du Still Alive mens du bygger EDIT: Er vel samme motoren, men det som de implementerte med Ep. 2 og de andre i Orange Box er kommet med. Bl.a. Motion Blur og det nye blodsystemet. Altså , ny motor. Half life 2 episode 2 og TF2 motoren er annerledes enn HL2 og HL2DM. Altså, det er en endelig update fra Gmod beta 2007. Svinat: Seff ekke så flink med Wire og shit, men utrolig å gøy det er når du får det til Endret 7. januar 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 gir den nye updaten tilgang på TF2 matrialet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå