FLarsen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 har akkurat kjøpt det, men hadde ikke noe valg enn å ta det med CS:S for 25$ (fikk ikke til å kjøpe noe utenom pakken) likevel fikk jeg ikke en gift code på CS:S. jeg har orange box fra før av + HL2 fra release så har 1 ekstra. Du finner bare pakken med CS:S på steam, men på steampowered.com finner du den uten CS:S. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har sett en film av en som hadde den på Gmod, let etter addons du.. Dette er ikke den ekte. Dette er nok en av de mange som er hjemmemekket dvs. den fungerer ikke på lange veier så bra som den som er i det offisielle Portal. Jeg har også hatt de uorginale, men de er så full av bugs at jeg har bare fjernet dem igjen. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Er denne uorginal? http://www.garrysmod.org/downloads/?a=view&id=19813 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Er denne uorginal?http://www.garrysmod.org/downloads/?a=view&id=19813 Ja, testet den og tre-fire andre tidligere i dag. De fungerer ikke på langt nær så bra som den i Portal. EDIT: Jeg lurer på om jeg skal sende mail til Steam/Valve og spørre om de noengang har planer om å implementere den i Garrysmod. Jeg hadde i hvertfall blitt VELDIG glad for det! Endret 12. oktober 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Såvidt jeg har skjønt fra forumet til garrysmod, jobber garry med å implentere alt fra portal og episode 2 i garrysmod Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Såvidt jeg har skjønt fra forumet til garrysmod, jobber garry med å implentere alt fra portal og episode 2 i garrysmod YES! Håper han blir ferdig snart For det må være noe av det beste som kan legges til i Garrys mod Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Vel, jeg har lest litt på garrysmod.org forumet, og sendt mail til Garry Newman (han som har laget Garrysmod, eller som kom med idéen etc.) På forumet ser det negativt ut. De som faktisk er med å kode og oppdatere Garrys Mod sier det vil være veldig vanskelig å få den skikkelige Handheld Portal Device inni Garrysmod, så sjansen er per i dag liten. Men jeg tipper vi vil få det endelige svaret når jeg får svar fra Garry, som jeg tipper bør ha svaret. Selv ønsker jeg STERKT at HPD kommer i Garrys Mod! Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hæ? Går det ikke an å bruke denne da? Jeg har aldri prøvd spillet Portals før, men jeg har prøvd denne. Det er nå et Handheld Portal Device det også. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hæ? Går det ikke an å bruke denne da? Jeg har aldri prøvd spillet Portals før, men jeg har prøvd denne. Det er nå et Handheld Portal Device det også. Joda, men den suger kraftig i forhold til den som man har i spillet Portal. Jeg har snakket med Garry Newman via mail (han som, har laget Garrysmod) og han sier at det er usannsynlig at vi noengang vil få se den orginale portal gun i Garrys Mod. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hvordan får man addons til å komme med i garrysmod? Jeg har prøvd å lagt dem i addon mappa som ligger i Gmod mappa. Men jeg får ikke tilgang på noe av det som er i addonen. Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
itsmebth Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvilken addon? Sjekk at du har garrysmod/garrysmod/addons/<addon-navn>/info.txt Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 FYI, Poster med linker/tips osv rundt piratkopier/crackede programmer etc slettes uten varsel. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hvilken addon? Sjekk at du har garrysmod/garrysmod/addons/<addon-navn>/info.txt Det er wiremod. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hæ? Går det ikke an å bruke denne da? Jeg har aldri prøvd spillet Portals før, men jeg har prøvd denne. Det er nå et Handheld Portal Device det også. Joda, men den suger kraftig i forhold til den som man har i spillet Portal. Jeg har snakket med Garry Newman via mail (han som, har laget Garrysmod) og han sier at det er usannsynlig at vi noengang vil få se den orginale portal gun i Garrys Mod. lol, my ass. Han skal jo legge den ut i neste GMOD. som nå blir testet i beta. kjører på portal,hl2 ep2 og tf2 motoren. ^^Lest på facepunchstudios Lenke til kommentar
eminem1 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Vet ikke om den er postet her før, men den er så bra at jeg bare må poste den. hvordan har han fått dem til å bevege seg slik?dem danser lizzom Noen som har noen tips for å bygge fort? hvordan får man annen etasje? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Etter det eg har lest på facepunchstudios så skal portal gun IKKE komme inn i gmod. Eller du kan lese HER: Portal Gun? No. More trouble than it's worth. Play Portal. eminem1: Der blir the brukt forskjellige stools. Thruster Winch Motor osv Se HER for verdens beste addon til Garrys Mod Beta 2007 Endret 26. november 2007 av morten8035 Lenke til kommentar
eminem1 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hei Hver gang jeg skal joine en venn på en server han har laget, så står det "serveren svarer ikk" når jeg skal joine serveren Kommer aldri inn Noen som veit hvordan jeg kan bli kvitt dette? Lenke til kommentar
itsmebth Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Garry's Mod 9 eller $10? Har han åpnet port 27015 i ruteren? Lenke til kommentar
eminem1 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Garry's Mod 9 eller $10?Har han åpnet port 27015 i ruteren? Har 10 Veit ikke helt..:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå