sindreij Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hvor legger jeg maps etc? 8657220[/snapback] din/steam/mappe/steamaps/ditt brukernavn/garrysmod/garrysmod/maps Hvis ikke mappen eksisterer, må du lage den. Lenke til kommentar
itsmebth Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det spørs om det er pakket som addons eller ikke. Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Våpen og NPCs da? 8663951[/snapback] Når du laster ned ting, pleier det å være en readme fil hvor det står hvor du skal installere det. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hvis det er mange mapper er det bare å legge det i garrys mod mappen så innstallerer det seg selv. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Noen husker kanskje at jeg skrøyt på meg at jeg kanskje kunne hoste en diskusjon.no-server? ja det ble det ikke stort av men jeg fikk lyst til og prøve på nytt, nå som den andre pcen er oppe og går, den brukes som FEAR-server nå og såsant det går problemfritt og kjøre dette sammen med en Gmod-server har jeg veldig lyst til dette. Den står på døgnet rundt og er sjeldent nede bare sånn at det er sagt. Så jeg trenger litt hjelp til dette, det aller første jeg må skaffe til pcen er da...? Endret 23. mai 2007 av Mit Lenke til kommentar
itsmebth Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) srcds (Garry's mod virker bare med windows) Har du MSN? Endret 24. mai 2007 av itsmebth Lenke til kommentar
Mit Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Ja MSN har jeg, [email protected] Men om muligheten er der foretrekker jeg Xfire (ikke så veldig stor fan av MSN), brukernavnet der er mitjmannen Source Dedicated Server ja, skal se på den Edit: Erelend, ja jeg er klar over det men jeg bruker aldri msn eller den epost-adressa så det er ikke så farlig med Endret 25. mai 2007 av Mit Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 ikke lurt å skrive adressen sin slik som det der... send den heller på PM til de som du vil gi den til Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 hey lurte på noe som sikkert ikke går men går det ann å lage feks en jetpack med noen plater fra phoenix mod, og noen vifter (liksom ikke trusters og hoverballs, men en vifte mod, som blåser som du kan bruke til mye annet som å få ting til å hovre i luften uten og bruke hoverballs, dette er bare for å få en mye mer clean og realistisk look) fins det noen slik mod som gir deg muligheten til å lage noen vifter som er dødelige og kraftige? lage feller av vifter kan bare være alt for tøft feks. du setter opp en vifte bak en grill eller noe og maler viften i glass farge så den blir gjennomsiktig og når folk går forbi den vifta vil de blåse sidelengs og rett i noen pigger eller noe ? :D Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 På punkt to ser du etter wheel. I lista der kan du ikke bare velge både hjul og ting med tagger, og med colour kan du da gjøre den usynlig. Jeg tror ikke det går å lage propeller med oppdrift, men hvis du trikser litt med en usynlig truster uten effekt og uten lyd, så kan du få til noe. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 På punkt to ser du etter wheel. I lista der kan du ikke bare velge både hjul og ting med tagger, og med colour kan du da gjøre den usynlig.Jeg tror ikke det går å lage propeller med oppdrift, men hvis du trikser litt med en usynlig truster uten effekt og uten lyd, så kan du få til noe. 8698807[/snapback] takker, men noe som kan blåse en player mot et visst område er ganske hardt det eller? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 http://www.garrysmod.org/downloads/?a=view&id=11011 Den krever at player går imot ringen, men bare sett et skilt over med et eller annet på såblir de nok lurt inn Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det der er oppfordring til piratkopiering, og det er ikke lov. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Fullt lovlig å laste ned plugins som folk har lastet opp... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Fullt lovlig å laste ned plugins som folk har lastet opp... 8731298[/snapback] Det innlegget jeg mente ble nettop slettet. Han som jeg snakka om oppfordret til torrents. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 M'kay... Regnet egentlig med at du visste det, i og med at de er aktiv i denne tråden Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hva kan du gjøre i GMOD 10 som du ikke kan gjøre i 9? Lenke til kommentar
itsmebth Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hoverballs, Smartsnap, Wire, bruke *alle* nye addons, Super DOF, spørre om hjelp på FP uten å bli flamet, etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå