Gå til innhold

Garry's mod - Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen husker kanskje at jeg skrøyt på meg at jeg kanskje kunne hoste en diskusjon.no-server? ja det ble det ikke stort av men jeg fikk lyst til og prøve på nytt, nå som den andre pcen er oppe og går, den brukes som FEAR-server nå og såsant det går problemfritt og kjøre dette sammen med en Gmod-server har jeg veldig lyst til dette. Den står på døgnet rundt og er sjeldent nede bare sånn at det er sagt.

Så jeg trenger litt hjelp til dette, det aller første jeg må skaffe til pcen er da...?

Endret av Mit
Lenke til kommentar

Ja MSN har jeg, [email protected]

Men om muligheten er der foretrekker jeg Xfire (ikke så veldig stor fan av MSN), brukernavnet der er mitjmannen

Source Dedicated Server ja, skal se på den :)

Edit: Erelend, ja jeg er klar over det men jeg bruker aldri msn eller den epost-adressa så det er ikke så farlig med

Endret av Mit
Lenke til kommentar

hey lurte på noe som sikkert ikke går :p men går det ann å lage feks en jetpack med noen plater fra phoenix mod, og noen vifter (liksom ikke trusters og hoverballs, men en vifte mod, som blåser som du kan bruke til mye annet som å få ting til å hovre i luften uten og bruke hoverballs, dette er bare for å få en mye mer clean og realistisk look) fins det noen slik mod som gir deg muligheten til å lage noen vifter som er dødelige og kraftige? :p lage feller av vifter kan bare være alt for tøft :p

feks. du setter opp en vifte bak en grill eller noe og maler viften i glass farge så den blir gjennomsiktig og når folk går forbi den vifta vil de blåse sidelengs og rett i noen pigger eller noe ? :D :D

Lenke til kommentar

På punkt to ser du etter wheel. I lista der kan du ikke bare velge både hjul og ting med tagger, og med colour kan du da gjøre den usynlig.

Jeg tror ikke det går å lage propeller med oppdrift, men hvis du trikser litt med en usynlig truster uten effekt og uten lyd, så kan du få til noe.

Lenke til kommentar
På punkt to ser du etter wheel. I lista der kan du ikke bare velge både hjul og ting med tagger, og med colour kan du da gjøre den usynlig.

Jeg tror ikke det går å lage propeller med oppdrift, men hvis du trikser litt med en usynlig truster uten effekt og uten lyd, så kan du få til noe.

8698807[/snapback]

takker, men noe som kan blåse en player mot et visst område er ganske hardt det eller?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...