Gå til innhold

Garry's mod - Tråden


Anbefalte innlegg

[gmod10] Hei, jeg har prøvd å laste ned sånne addons til gmod'en. Jeg plasserte dem i "D:\Spill\Steam\SteamApps\ovzer\garrysmod\garrysmod\addons" denne mappa, men bare noen av dem fungerer. Jeg la PHX models og wiremod der, men bare PHX funker!

 

Og forresten, Acolyt3. De lampene som du snaket om VAR farget, men ikke lyset fra dem :hrm: .

[/gmod10]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Føler at det er lenge siden jeg har holdt på med Gmod nå.

Noen som blir med å leke en kveld? :) Får prøve å finne en server med ingen andre på,

eller om noen kunne lage dedicated selv hadde det vært enda bedre.

9200574[/snapback]

 

joiner om du har gmod9.

Lenke til kommentar
Føler at det er lenge siden jeg har holdt på med Gmod nå.

Noen som blir med å leke en kveld? :) Får prøve å finne en server med ingen andre på,

eller om noen kunne lage dedicated selv hadde det vært enda bedre.

9200574[/snapback]

Jeg er med!

Jeg hadde faktisk tenkt og prøve å sette opp en server, men jeg kom aldri så langt, pluss at det hadde blitt alt for mye lag, så det ble ikke noe av den :p

Men det hadde vært best hvis noen kunne satt opp en bra server.

Lenke til kommentar

BTW: Er det noen her som spiller Zombie Survival? :p

 

Det er fettedigg syntes jeg i hvertfall :p (bortsett fra at de eneste serverne har minst 150 i ping)

 

Det er en genial mod syntes jeg :p

 

(Jeg vil anbefale å spille på "NoxiusNet sin ZS v.1.05 Developer" server. Der har ikke zombiesene alt for mye HP, og du har ikke tonnevis med våpen og ammunisjon.

 

(Det er digg å sitte 10-12 stk innpå et bad, mens det kommer zombies konstant inn, litt og litt nærmere :D)

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt GMod, men hvordan legger jeg inn "Drivable fishing boat" etc? Det er TGA fil og .sav ellern oe!

BTW: noen som vil game?

9049847[/snapback]

ingen som vet?

9217197[/snapback]

.TGA og .SAV vil si at det er et savedgame, og skal altså plasseres:

...........Valve\Steam\SteamApps\dittnavn\garrysmod\garrysmod\SAVE

Lenke til kommentar

Hvis Wiremoden blei lasta ned når du joina en server tror jeg ikke du kan bruke det i SP, bare MP servere som har dette aktivert...

 

 

BTW: alle må laste ned den nye Steam betaen, så kan vi lage en gruppe å spille sammen :)

Endret av Kryptonite
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...