ArmenMinAU Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Weeds er jo blandt de beste. Og 70's Show finnes jo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) *redigert bort, vekk, sletta. Så hva jeg hadde skrevet når jeg ble edru * Endret 10. januar 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) The wash joint edit: hm finnes ikke på imdb. en film med snoop, em og noen fler. 7603003[/snapback] UTROLIG dårlig film. How High er jo en slager da Endret 11. januar 2007 av St-Cruz Lenke til kommentar
Demon_Cleaner Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Har så vidt prøvd cannabis, men ikke sett film når jeg har røkt.. hadde nok røkt mer om det var litt enklere å få tak i sånt het i utkants-norge, hehe... Fear And Loathing In Las Vegas er jo genial! Johnny Depp in en av hans beste roller noensinne!! Har lyst til å se den på syre an dag!! hehe... Kan tenke meg at Clerks hadde vert en morsom film å ha røkt litt.. Så Easy Rider sor bare et par dager siden. Var litt anderledes enn jeg trodde.. litt mer kust-aktig på en måte.. Kansje Star Wars er litt morsommere etter litt grønt... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Har så vidt prøvd cannabis, men ikke sett film når jeg har røkt.. hadde nok røkt mer om det var litt enklere å få tak i sånt het i utkants-norge, hehe... Fear And Loathing In Las Vegas er jo genial! Johnny Depp in en av hans beste roller noensinne!! Har lyst til å se den på syre an dag!! hehe... Kan tenke meg at Clerks hadde vert en morsom film å ha røkt litt.. Så Easy Rider sor bare et par dager siden. Var litt anderledes enn jeg trodde.. litt mer kust-aktig på en måte.. Kansje Star Wars er litt morsommere etter litt grønt... 7720019[/snapback] Må si at cannabis øker seer-opplevelsen til filmer... tanken på en god pipe, en stor melkesjokolade og "Band of Brothers" på DVD vekker minner Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Trainspotting. Stor fare for at du blir sittende å tromme Lust for life på låra i halvannen time men. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Evil Dead 2, ser jeg bare i fjern tilstand. er vel derfor jeg ikke har sett den på en god stund.. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 The wash joint edit: hm finnes ikke på imdb. en film med snoop, em og noen fler. 7603003[/snapback] UTROLIG dårlig film. 7699858[/snapback] Næh, den er rå. Lenke til kommentar
Sclein Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Good night and good luck. De røyker faen meg hele tiden i den filmen !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå