KissaMcDuck Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (Ok, jeg tror og håper at denne ikke bryter med retningslinjene. Bare rapporter isåfall, fair nok det, bare ikke ta cannabis debatten her, men her! ) Jeg kan umulig være den eneste stoneren her inne, hvilken underholdning foretrekker du hvis du er skev? Personlig er jeg en sucker for lett underholdning av type Wallace & Gromit, Fragglerock og denslags. Her er min favoritter; -Easy Rider, selfølgelig! -Fear and lothing -Creature Comforts -Oldskool Batman, haha - Cheech n Chong, selv om det er blir litt klisje Og den aller beste, Der alle dine favoritter forteller deg hvor kjipt det er med cannabis, hilarious Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Grandma's boy er jo en slags røykefilm..senseless er vel ikke røyk men det er jo noen medikamenter med i bildet.. jeg er ingen "stoner" som du kalte det men elsker sånne filmer.. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Vil tippe Mystery Science Theater 3000 : The Movie passer bra. Mellomsekvensene er jævlig dårlige, men selve kommenteringen er konge. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Weeds er en essensiell serie for alle stonere! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Easy Rider. Knallbra film med og uten gras Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Har blitt fortalt at Dazed and Confused er den beste. Men har dessverre ikke fått muligheten til å oppleve det selv enda. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Har aldri "røkt sokkane mine" for å si det slik, men eg vil tru at Fear and Lothing in Las Vegas passer ganske greit Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg ser for meg at filmer som "My Little Pony" og andre tegnefilmer for de aller minste appelerer til de som har tatt et magadrag eller to. Men egentlig tror jeg ikke filmsmaken endres uansett den tilstanden man er i. Cannabis påvirker jo hjerneaktiviteten, men det betyr jo ikke at man får mentaliteten til hverken en heroinbruker eller en tre-åring.. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Harold and Kumar-White Castle er også morsom.. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) The wash joint edit: hm finnes ikke på imdb. en film med snoop, em og noen fler. Endret 30. desember 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Harold and Kumar-White Castle er også morsom.. 7602738[/snapback] får å innrømme det så var den en jævlig nedtur Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg syns den var egentlig veldig morsom..men nå er ikke jeg så veldig kritisk når det gjelder film.er altetende.. Lenke til kommentar
Shen Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Invader Zim. Alle filmer hvor Jay and Silent Bob opptrer. Lock, Stock and Two Smoking Barrels. Twin Town. Human Traffic. Trainspotting. Snatch. Half Baked. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jackie Brown. http://www.imdb.com/title/tt0119396/ Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) happy tree friends bør passe bra http://happytreefriends.atomfilms.com/watc...sp?episode=limb Endret 8. januar 2007 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 The wash joint edit: hm finnes ikke på imdb. en film med snoop, em og noen fler. 7603003[/snapback] The Wash (2001) For de som holder seg unna bitchdop og kjører på med ekte saker, så er LSD og 2001: A Space Odyssey definisjonen på trip.l Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 ....For de som holder seg unna bitchdop og kjører på med ekte saker, så er LSD og 2001: A Space Odyssey definisjonen på trip.l 7678422[/snapback] Jeg tror et par episoder av "Kure Kure Takora" / "Gimme Gimme Octopus" og sopp vil ha en tilsvarende effekt. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Beavis and Butt-Head: Do America http://www.imdb.com/title/tt0115641/ Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Mye bra filmer og se når man er skev, film blir som regel mye gøyere. Family guy, South Park, Trailer Park Boys, The Office er alle ting som garantert gir intense latterkramper. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 South park er ekstra rått når man har røyka ja haha. alcie i eventyrland er også funny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå