Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg tipper at det er en allerede overbelastet strømlinje, jeg har samme problemet her Lenke til kommentar
jangi Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 altså 6pin er en 8v jeg så på kablen (spesefik) jeg tror ikke det er noe med linjen men dere kan jo ha riktig, har prøv å skru av alt anna i rommet men det kjedde det samme, som sakt mener jeg at en NY PSU er det beste;) det fant jeg ut....men skal få en fyr som er litt flinkere en meg på slikt til å se på det. vis han finner løsningen så skal jeg si i fra. flere råd? er også bra uansett, alt tids flere feil i en slik sak Lenke til kommentar
jangi Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 men er det stor sjangs får at det er noe som har blitt ødelagt pga dette? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jangi ! Jeg har samme PSU in PC #2 . Det finns ikke noe 8volt i en PC PSU . Det finns +3.3V , +5v , +12V , samt en isolert +5v for standby . Noen PSUer har -5v og -12v for å sikre bakoverkompabilitet til hovedkort med atx 1.0 -atx 1.3 spesifikasjon. PSU har en 6pins kabel som er mørkeblå i ene ende og sort i andre. Denne skal kun brukes til PCI-Express skjermkort og koples med blå ende inn i mørkeblå konakt på PSU , den sorte enden skal plugges i skjermkortet (hvis PCI-E skjermkort med extra power connector). Den har ingen 8pins (EPS) kontakt for P4/EPS +12v tilkopling til hk. Kun vanlig p4 cpu power (4pins) . Hovedkort 20/24 pin kabel koples til på 20/24 pins kontakten til hovedkortet , har hovedkortet 20pins tar du av 4pinsen og bruker ikke denne i det hele tatt. SATA power kabelen koples med 6pin plugg i PSUens lyseblå 6pins kontakt. Resterende er vanlige avlange 4pins molex , og kan liksom ikke feilkoples. Lenke til kommentar
jangi Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 nei faktisk har jeg sett gjennom hele pakka det er en 6pins der. ikke en 4p. men det forklere jo ikke offer PC'n min skrur seg av med oppstart. men men.....slik er det. pluss jeg har et anna HK en deg...jaj takk for tipse uasnett Lenke til kommentar
hw-bugs Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hei. Kanskje jeg skulle ikke poste her men tenkte enn å lage en hel tema greiere skrive her. Holder på å bygge pc'en nå lurer på en ting. Det er 4 slotter på hk gul,svart,gul,svart - a1 a2 b1 b2. Har 1024x2 mb ram. Er det samme hvor jeg setter de?Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 nei faktisk har jeg sett gjennom hele pakka det er en 6pins der. ikke en 4p. 4p (til cpu power-p4 kontakt) henger fast i PSU (ikke modulær) , sammen med 20/24 pins . 6p er kun for gfx kort . Det står i manualen også (alt det jeg refererte til tidligere) . Har du feilkoplet vil den slå seg av . Lenke til kommentar
jangi Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 ok...da skjønte jeg hva du mente men jeg håper bare på at ingen ting har blitt ødelagt det ville vert litt synn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå