TCK Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Hei! Når eg og ein kamerat sitter å spiller Star Wars - Galactic Battle Ground så avslutter spillet seg pluttslig!! Hvor skal eg finne patch som kan fixe dette? Eler hjelper det med ein patch?? Specs: Win xp 60 GB HD Asus A7N-266E Geforce 2 Integrert Takker for alle svar! Lenke til kommentar
TCK Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 Ingen? Det må da være noen som vet hva eg kan gjøre for å fixe det? Hvor kan eg finne patch? Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg vet ikke, men de pleier å ligge produsentens hjemmeside under "support" i dette tillfelet er det "Lucasarts" som er produsent? http://www.lucasarts.com Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Her er en link direkte til patchen =) http://support.lucasarts.com/patches/battlegrounds.htm Lenke til kommentar
TCK Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 Har funnet ut at det ikke bare gjelder star wars! Men også i Moto Racer 3. Hva skal eg gjøre? Hjelper det med nye drivere til skjermkortet? edit: Skrivefeil [ Denne Melding var redigert av: tck på 2002-11-24 17:56 ] Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 det er da bare å prøve...har du nvidia basert kort så kjør detonator destroyer og legg inn nyeste driver som er WHQL godkjent (www.nvidia.com under download) Lenke til kommentar
TCK Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 Var veldig stor den hk drivere!!26,5 mb! Har modem eg så den størelsen passer ikke så godt! Siden eg bruker ein no_cd Patch/crack vil ikke den bli ødelagd av ein ny patch?? Må eg ha ny no_cd crack da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå