brannmannsam Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ja nok en "hvilken skjerm skal jeg ta" tråd Ser dell'en er satt ned til 3600,- Har sikklet på den en stund nå og har veldig lyst til å slå til. Spørsmålet mitt der da om jeg bør gå for den. Eller kommer det noe nytt snart som er verdt å vente på? Har hørt noen rykter om en ny nec skjerm? Trenger en skjerm som fikser spill og photoshop hovedsaklig. Takker for svar Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Bra tilbud dette her, laveste noensinne på denne modellen tror jeg. VEt heller ikke om noen ny skjerm i denne klassen som skal bli bedre. Nec sin nye blir uten tvil bedre, men kommer nok over 5000 kroner tenker jeg. Blir samme som 20WGX2 men med HDCP. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Ja ser ut som det blir en dell på meg da. Noen som vet hvor lenge tilbudet gjelder? fant ingenting på dell siden. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Utløper 31.jan 07 står det. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Har også siklet litt på denne skjermen en stund faktisk, og nå som prisen er betraktelig mindre, vurderer jeg denne skjermen meget seriøst... 31. januar '07 er jo ikke så dumt da, litt betenkningstid er ikke så dumt det heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå