Bruker-93156 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Jeg er helt grønn på dette så vær snill:P For 10 min siden snakket jeg med en som skulle selge Xbox 360. Han kommer å leverer den hos oss nå om kort tid. Det var kun 3 spill med så jeg sklal planlegge å kjøpe et spill til broren min (Han som kjøper Xboxen) Jeg har selv prøvd Halo og syns det var kult, så jeg har tenkt å kjøpe det til han. Men så har jeg sett at noen spill som er ment for Xbox ikke passer 360. Er det slik at det finnes 2 utgaver av Helo 2, en for vanlig Xbox og en for Xbox 360? Takk for svar, mest for de raske Marius Endret 29. desember 2006 av Marius olsen Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Spilet er utviklet for xbox men kan spilles på 360. Finnes ikke to versjoner av det med andre ord Lenke til kommentar
DagoMeisteR Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Halo 2 er egentlig ett Xbox(1) spill, men det virker også på Xbox360. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 JO det finnes 2 versjoner.. begge går på 360 og er i utgangspunktet ment for vanlig gamle xbox(1).. collector's edition med ekstramateriale på disk 2.. å stålboks;) men spillet er samma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå