Gjest bekymret Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 jeg onanenerte i dusjen i stad og jeg har hatt litt trang forhud.. Men plutselig når jeg runka så fikk jeg tatt den over penishodet, det var litt ubehagelig.. jeg var redd for at strengen eller noe hadde ryket.. Men er det farlig, nå har jeg forhuden over penishodet, men penishodet syns litt når jeg ikke har stå.. Er det farlig? Fra en bekymret gutt Lenke til kommentar
Gjest Bekymret Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Kan noen svare..? Syns det er så lett å dra forhuden tilbake, skal det være sånn? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Nei, det er ikkje farleg. Lenke til kommentar
Gjest Bekymret Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 ok, men det er litt vanskelig å trekke forhuden gli frem igjen, er det farlig? Er ganske bekymret, for når jeg går så kjenner jeg penishodet. Og hvorfor plutselig når jeg onanerte fikk jeg forhuden over hele hodet, før jeg fikk jeg bare en liten del. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Slapp av nå. Hvor gammel er du? Puberteten kommer nok vettu Skjekk www.klaraklok.no du, masse gode svar og tips. Lenke til kommentar
Gjest Bekymret Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 er 15 år, hva mener du med pubertet, har det noe med detta gjøre? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 ok, men det er litt vanskelig å trekke forhuden gli frem igjen, er det farlig? Er ganske bekymret, for når jeg går så kjenner jeg penishodet. Nei, det er ikkje farleg. Penishodet er ganske følsomt, så når forhuda er trekt bak vil du naturlegnok kjenne det sånn du gjer. Og hvorfor plutselig når jeg onanerte fikk jeg forhuden over hele hodet, før jeg fikk jeg bare en liten del. Når forhuda blir strekt vil den utvide seg. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 er 15 år, hva mener du med pubertet, har det noe med detta gjøre? 7600939[/snapback] Den vokser nok etterhvert som puberteten kommer. Det er vel bare at det den vokser, og etter at den er utvokst, kan du dra så mye du vill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå