Jakoozie Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Spilt Hattrick i kanskje to år nå. Ble helt hekta etter ei stund, og kan vel egentlig det meste som er å vite om spillet. Kanskje derfor jeg ble lei og "ødela" laget mitt, for et halvt år siden eller noe. Har begynt igjen nå, men angrer på at jeg ødela for laget. (Har gjort det veldig bra helt siden starten, hadde suverent mest ah-poeng av alle som startet i samme måned som meg, samtidig som jeg klarte å komme på 3. plass i min første sesong i 5. div, med suverent minst lønninger og stjerner/ah-poeng..) Var vekke fra spillet i 6 uker eller noe, pluss en tid jeg var lite aktiv. Nå er jeg motivert igjen, men jeg liker ikke alle forandringene. (Ungdomslag er stress, staminaordningen óg) Det er bare å spørre om noen lurer på noe. Laget heter Valo and the assboys Jeg trener dessverre keeper for tiden, selv om jeg alltid har vært en wing-trener. Ligger i V.47, en ganske så tøff 5. div. Endret 12. februar 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Noen som fortsatt spiller? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 2. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2012 Denne er det på tide å bumpe! Noen som fremdeles holder på? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2012 Denne er det på tide å bumpe! Noen som fremdeles holder på? Jadda Lenke til kommentar
marvol Skrevet 2. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2012 Laget meg nytt lag her om dagen, etter 4-5år fravær. Kan ikke si at det er så veldig mye som har forandret seg, eller? Hvilken treningsform er mest lønnsom? Nå i starten trener jeg forsvar, da jeg får trent mange spillere, samtidig som det i min avdeling virker som kontringsfotball er det lureste! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Laget meg nytt lag her om dagen, etter 4-5år fravær. Kan ikke si at det er så veldig mye som har forandret seg, eller? Hvilken treningsform er mest lønnsom? Nå i starten trener jeg forsvar, da jeg får trent mange spillere, samtidig som det i min avdeling virker som kontringsfotball er det lureste! Ikke sikker på hva som er mest lønnsomt. Prisene er generelt veldig lave nå, mye av inntekten kommer fra ligakamper ... Lenke til kommentar
marvol Skrevet 3. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2012 Skjønner! Snart kamp ihvertfall! Satser på å ikke slippe inn mer enn 4-5 mål.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2012 Ey! Noen andre som spiller.. Det har vært stor nedgang i spillere over ganske lang tid nå: Marvol: Er mye som har forandret seg. Mye. Viktigst er kanskje endringen i treningsutbytte. Nå trener man lave nivåer langt raskere enn før, og høye nivåer langt tregere enn før. Det har også blitt innført fradrag for høyt antall sentrale spillere. Dvs at f.eks. ved 3 sentrale midtbanespillere vil bidraget per spiller være lavere enn ved 2 som igjen er lavere enn med 1. Fradraget er størst for midtbanen, så angrep, så forsvar. Mao er det ikke lenger en selvfølge å spille med 3 sentrale midtbanespillere. Ellers har lønnen blitt senket noe og det har blitt innført lojalitetsbonus, begrensning i antall ansatte, endring på tilskuer-fordelingen og sikkert mer jeg ikke kommer på. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2012 Spilte HT en stund for 8 år siden, begynte så smått igjen for et halvt år siden. Problemet er at alt jeg gjør synes lite målrettet; jeg vet ikke helt hva jeg holder på med Noen som kjenner til en enkel guide for hattrick-dummies? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 30. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2012 Har fortsatt et lag gående, som jeg ikke bryr meg om, hadde visst et par spisser som var Extra-Terresterial og mythical osv. Er visst ikke gode penger i slike lengre (solgte de for 11 mill hver), men hadde ikke råd til å ha en spiller med 800k i lønn. Så kjøpte inn masse drittspillere og trener de opp. Har vel 60 mill på bok. Har ikke spilt treningskamp på 6 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå