Gå til innhold

Hattrick.org noen som spiller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg lett og lett, men jeg finner ikke ut hva det egentlig er jeg kan gjøre med dette spillet.

1. Må jeg angi posisjoner for spillerne mine?

2. Hvor er formasjons oppsettet? (hvis det i det hele tatt eksisterer)

3. Er det noe som kreves av meg i det hele tatt?

Har sikkert flere spørsmål, men nå er jeg så irritert at jeg ikke kommer på flere.

Lenke til kommentar
Nå har jeg lett og lett, men jeg finner ikke ut hva det egentlig er jeg kan gjøre med dette spillet.

1. Må jeg angi posisjoner for spillerne mine?

2. Hvor er formasjons oppsettet? (hvis det i det hele tatt eksisterer)

3. Er det noe som kreves av meg i det hele tatt?

Har sikkert flere spørsmål, men nå er jeg så irritert at jeg ikke kommer på flere.

7611501[/snapback]

Først må du igjennom noen oppgaver (21 hvis jeg ikke husker feil), når du har utført en av disse får du litt ekstra penger i kassa. Når du har utført alle får du en manager lisens og har tilgang på alle funksjonene i spillet.

Du kan kjøpe/selge spillere. Du må trene opp laget, ansette spesiallister (Lege, psykolog, hjelpetrenere osv.) (Alle faktorer spiller inn på den fremtidige utvilkingene av spillerne dine. Eks. Har du 8 leger ansatt kan en skade fikses på 2 uker, men hvis du har 1 tar det kanskje 6 uker o.l)

Du setter opp lagsformasjonen etter eget ønske og du må trene opp laget på de ulike formasjonene.

Det er et spill som krever litt av deg, hvis du vil gjøre det bra.

Det er mange faktorer, og det er det jeg personlig synes gjør hattrick bra.

Alt spiller inn; Alder på spilleren, lønn, form, spesialiteter, hvilken treningstype du velger, hvor du plasserer spilleren på banen o.l

Planlegging av økonomi, trening og en strategi på hvordan du skal oppnå best resultater.

Dette var en kort oppsummering fra en som egentlig er anti fotball, men som liker hattrick.

Endret av Arcus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

The Golden Tigers har jeg hatt i snart to år, og rykket denne sesongen opp til V.213 hvor jeg foreløpig ligger på en heldig 2.plass.

Hattrick, eller HT, er gjerne litt krevende i starten da man ikke vet helt hva man må og bør gjøre. Om det er noen her som nettopp har registrert seg og er interessert i litt starthjelp er det bare å sende meg en pm her på forumet.

Og siden det ikke finnes noe GM'er her benytter jeg anlednignen å si at om noen av dere HT'ere har 15-20 milloner til overs er dere velkommen til å by på min eventyrlige spiss som ligger på transferen nå.

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Kom inn i slutten av serien (mai) i år og rykket omtrent automatisk ned til 7. Div etter han som hadde laget før lot det sture å gå til sponsorer og supportere omtrent satte kniven i strupen min når jeg logget på for første gang. Men har snudd laget ganske godt nå og ligger på en 2. plass og er forløpig ubeseiret i min div (utenom treningskamper).

Laget heter Godset

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har spillt det i 1 år tror jeg Ikke akkuratt så særlig god ass.. Laget heter Stovner United... Har en bror som oxo spiller det da.. Det laget heter Fc stoffner.. Han er god ass.. men havna i den dårligste divisjonen siden hat tok en pause fra spillet i 1-2 måneder tror jeg så han tapte en del kamper.. Men han ligger på 1 plass nå da..(Søk på han.. Han var i bedre div før ass) :!: :w00t::thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg rykket nettop opp til 6. divisjon med laget mitt "Thugs Of The New World uts", hadde fire blant de ti toppscorerne, største scoop er vel Vagn Svenningaard som jeg kjøpte for 10.000, men som bøtta inn mål, men han var et null iforhold til Zahariev, som har imponert fra dag 1, dessvere har jeg bare minus på kontoen, noe som erger en del

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...