deep750 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hei, har hatt wii i litt over en uke, og er kjempe fornøyd. Det jeg er skuffet over er batterilevetiden på wiimote. Har spilt i ca 1 time per dag, og batteriet er nå oppbrukt..Har ikke byttet batteri enda, så vet ikke hva levetiden vil bli med "friske"batterier, men synes at 7-8 timer med spilling er lite om det er det den klarer å tyne ut av to AA-batterier... hvor mange timer ligger dere på med medfølgende og "friske" batterier? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Leste i en annen tråd her, husker ikke hvilken, at de varte i ca 35-40 timer. Selv ligger jeg på rundt 30 timer nå (minst), og har ikke skiftet batterier ennå. Men jeg har noen liggende hjemme for sikkerhets skyld 7-8 timer høres lite ut? Var det med de som fulgte med? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Mine varer også ca. 30 timer tror jeg. Men du kan evt. skru av speakerne i wiimoten.. det sparer en del. Lenke til kommentar
The Trooper Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hei, har hatt wii i litt over en uke, og er kjempe fornøyd. Det jeg er skuffet over er batterilevetiden på wiimote. Har spilt i ca 1 time per dag, og batteriet er nå oppbrukt..Har ikke byttet batteri enda, så vet ikke hva levetiden vil bli med "friske"batterier, men synes at 7-8 timer med spilling er lite om det er det den klarer å tyne ut av to AA-batterier... hvor mange timer ligger dere på med medfølgende og "friske" batterier? 7598119[/snapback] Mine batterier synger på siste verset nå, men så har den vert godt brukt også Har minst 14 timer på zelda og mye mye mer på Wii Sports. Pluss litt surfing å sånn. så 30-40 timer høres normalt ut. Lenke til kommentar
Plutoo Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 I og med at det ikke er med oppladbar batteripakke, så lurte jeg på om dette kan friste http://www.usbcell.com/ har ikke prøvd dem selv, men det kan nå vel være et tips ihvertfall.. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Her har mine oppladbare batteri vart dobbelt så lenge som dei som fulgte med. Batteribruken er vell ganske lik med Xbox 360 sin håndkontroll. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Etter ett par intense leteaksjoner etter batterier har jeg selv innsett at de ikke varer særlig lenge, så jeg har gått til innkjøp av en ca. 100pk med AA batterier fra Nille 87,- (burde selvsagt kjøpt oppladbare dog) Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) I og med at det ikke er med oppladbar batteripakke, så lurte jeg på om dette kan friste http://www.usbcell.com/ har ikke prøvd dem selv, men det kan nå vel være et tips ihvertfall.. 7598233[/snapback] Kunne man bare bestilt de til Norge så.. Men anbefaler IKEA sine batterier iallefall.. holder lenge Endret 29. desember 2006 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 da var sikkert batteriene som fulgte med svakere enn normalt. rundt 30 timer høres greit ut det...takk for svar Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Batterilevetiden skal være ca. 30 timer når kontrollen bruker sensoren og 60 timer når bare aksellometerene brukes. Jeg har byttet mine bare en gang siden lanseringen. Nå vet jeg ikke helt hvor mye jeg spiller gjennomsnittnlig. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Er fornøyd med batteriene jeg, har brukt maskinen heftig, hatt den siden dagen før launch. Men kommer nok til å gå for oppladbare. Forøvrig så bruker den selvfølgelig litt, den vibererer jo bare man går over en bokstav hvis man skriver noe. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 De batteriene som fulgte med forsvant fort som svint, men etter å ha skifta over til noen AA av bedre sort, har de var i rundt 30 timers spilling/surfing. Men må vel investere i en liten pakke slik at jeg kan ladde opp batteriene ettervært da jeg antageligvis kommer til å bruke noen batterier i månden Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Batterier som følger med suger alltid ganske kraftig. Pleier å kaste dem med en gang til fordel for skikkelige, oppladbare. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Denne ser jo ikke så ille ut, litt drøy pris. Men kanskje verdt det i lengden:P http://www.gameseek.co.uk/pd/NintendoWiik5...Station#prodimg http://www.gizmodo.com/gadgets/peripherals...acks-222980.php Endret 29. desember 2006 av kvitrafn Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Kjøp dere hurtiglader fra chlas olson og fire oppladbare batteri per mote. Da har du to på lading som er parat. Ha også noen vanlige batteri just in case Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hmm, mine varte i 30 timer +-.. Men jeg har en "GP Powerbank 1800 MaH" lader (med 4 batterier) + en hel haug med 2100 MaH batterier. vil ikke den batteriladeren klare å lade disse 2100 batteriene optimalt? har prøvd, men enten funker ikke batteriene i det hele tatt, eller så er det meeget svake! Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Mine varer et sted mellom 30 og 40 timer, har jeg funnet ut. Lenke til kommentar
Oas3k Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Hei, har hatt wii i litt over en uke, og er kjempe fornøyd. Det jeg er skuffet over er batterilevetiden på wiimote. Har spilt i ca 1 time per dag, og batteriet er nå oppbrukt..Har ikke byttet batteri enda, så vet ikke hva levetiden vil bli med "friske"batterier, men synes at 7-8 timer med spilling er lite om det er det den klarer å tyne ut av to AA-batterier... hvor mange timer ligger dere på med medfølgende og "friske" batterier? 7598119[/snapback] tror noe er feil, har spillt minst 15 timer og kontrollen indikerer fult batteri. Men jeg oppdaget et annet problem, etter jeg ahde tatt ut kontakten til wii funka ikke batteriene lenger og jeg måtte bytte dem. De var fortsatt fulle men wii kontrollen ville ikke gi liv fra seg. Bytta til bake de gamle batteriene å da fungerte det igjen. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Da måtte du nok resynce. Rød knapp under batterideksel og på fronten av wii Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 No har min mote også gått tom:( og no når det e Nyttårafte i måren, så får vel heller ikkje kjøpt nye før på et par dager! 2 dager uten wii...få se om eg finnar noen inni en son derre gammal Walkman.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå