Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Tør du ta denne testen? Her er min score Nei så smart, glemte linken jo Eee..typisk kjærring Sex-id test Endret 29. desember 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Dette var jo faktisk en interessant test! Tippet litt over på den kvinnelige delen av skalaen jeg, noe som egentlig ikke var så overraskende... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 hmm jeg ligger vel ca 25 over mot kvinne siden Lenke til kommentar
brd Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ligger på 0. altså rett imellom menn og kvinner Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Du er heldig du OML. Jeg ble jo et soleklart kvinnemenneske Romsterer rundt i klesskapet til kona for å finne nytt passende antrekk... Lenke til kommentar
JimL Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hm, klarte alle linjene, alle øynene og alle rom-figurene. jeij. Og jeg scora... Dead zero.. heh Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Morsom test: PART1 Angles This task tested your ability to identify the angle of a line by matching it with its twin. This is a spatial task, which looks at how you picture space. Your score: 18 out of 20 Average score for men: 15.1 out of 20 Average score for women: 13.3 out of 20 Spot the difference This task tested your ability to identify which objects changed position. You lost points, if you incorrectly identified objects. Your score: 79% Average score for men: 39% Average score for women: 46% PART2 Hands You said your left thumb was on top when you clasped your hands together. Right thumb on top: This suggests the left half of your brain is dominant. Many studies have tried to establish whether there is a relationship between handedness and brain dominance. Some scientists believe that if you are left brain dominant, you would be more verbal and analytical. Left thumb on top: This suggests the right half of your brain is dominant. Some studies theorise that as a right brain dominant person, you may excel in visual, spatial and intuitive processes. However, these theories are debatable and leave much to be said about the small percentage of people who are ambidextrous. PART3 Emotions and Systems This task looked at whether you prefer to empathise or systemise. Empathising Your empathy score is: 7 out of 20 Average score for men: 7.9 out of 20 Average score for women: 10.6 out of 20 Systemising Your systemising score is: 17 out of 20 Average score for men: 12.5 out of 20 Average score for women: 8.0 out of 20 Eyes This task tested your ability to judge people's emotions. Your score: 5 out of 10 Average score for men: 6.6 out of 10 Average score for women: 6.6 out of 10 PART4 Fingers We asked you to measure your ring and index fingers. Your ratios came to: Right Hand: 0.97 Left Hand: 0.96 Average ratio for men: 0.982 Average ratio for women: 0.991 PART5 Faces This task looked at how you rate the attractiveness of a series of faces. The images you looked at were digitally altered to create slight differences in masculinity. Your choices suggest you prefer more masculine faces. PART6 3DShapes This task tested your ability to mentally rotate 3D shapes. Your score: 12 out of 12 Average score for men: 8.2 out of 12 Average score for women: 7.1 out of 12 Words This task looked at your verbal fluency. Your score: you associated 0 word(s) with grey and you named 5 word(s) that mean happy. We are assuming that all the words you entered are correct. Average score for men: 11.4 words total Average score for women: 12.4 words total Ultimatum This task asked you how you would divide money. If you had to split £50 with someone, you said you would demand £25 So far on the Sex ID test, men have demanded 51.6% (£25.80) of the pot and women have demanded 51.0% (£25.50), on average. Konklusjon: Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg fikk ca. 25 poeng over på manne siden Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Jeg havna på 25 mot mannlig... altså ikke så mann som mannen i gata... Angles Your score: 9 out of 20 Average score for men: 15.1 out of 20 Average score for women: 13.3 out of 20 Spot the difference Your score: 36% Average score for men: 39% Average score for women: 46% Hands You said your left thumb was on top when you clasped your hands together. Empathising Your empathy score is: 5 out of 20 Average score for men: 7.9 out of 20 Average score for women: 10.6 out of 20 Systemising Your systemising score is: 18 out of 20 Average score for men: 12.5 out of 20 Average score for women: 8.0 out of 20 Eyes Your score: 3 out of 10 Average score for men: 6.6 out of 10 Average score for women: 6.6 out of 10 Fingers Right Hand: 1.02 Left Hand: 1.01 Average ratio for men: 0.982 Average ratio for women: 0.991 Faces Your choices suggest you prefer more feminine faces. 3D shapes Your score: 12 out of 12 Average score for men: 8.2 out of 12 Average score for women: 7.1 out of 12 Words Your score: you associated 3 word(s) with grey and you named 5 word(s) that mean happy. We are assuming that all the words you entered are correct. Average score for men: 11.4 words total Average score for women: 12.4 words total Ultimatum If you had to split £50 with someone, you said you would demand £25 --------------------------------- Virker til at denne testen ikke i veldig stor grad til høyde for kulturelle forskjeller, ved det å splitte penger. Selv om det poengeteres at tyskere er mer grådige enn andre. Ellers legger jeg merke til at dere andre har fått høy score på "systematiseringstestene" - og scorer (ikke like dårlig som meg men...) dårligere på empati testene... Og det vil jeg jo si at stemmer ganske godt overens med slik jeg opplever forumet... ? Endret 29. desember 2006 av KRZT Lenke til kommentar
EJN Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Artig test, jeg var ca. 25 ute på mannssiden. Fikk 3 i empati og 17 på systemgreiene, tror det hadde ganske stor innvirkning. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jaujau. Mer mann enn dame. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Tok denne igår, fikk omtrent samme som Knut_ over her. Men på den testen hvor man skulle måle lengde på fingerene bare skrev jeg noe, hadde ikke noe linjal, så mulig det er endel avvik der. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Tokk den for en stund siden, ble verken gutt eller dame, så vidt gutt Endret 29. desember 2006 av DNA Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Fikk 50% på mannesiden. Var særlig ordassosieringen som gikk dårlig. Men det kan jo også unnskyldes med at engelsk ikke er mitt morsmål. Mine svar: Angles Your score: 19 out of 20 Spot the difference Your score: 43% Hands You said your right thumb was on top when you clasped your hands together. Emotions and Systems Empathising Your empathy score is: 8 out of 20 Systemising Your systemising score is: 9 out of 20 Eyes Your score: 6 out of 10 Fingers Right Hand: 0.95 Left Hand: 0.97 Faces Your choices suggest you prefer more feminine faces. 3D shapes Your score: 12 out of 12 Words Your score: you associated 4 word(s) with grey and you named 4 word(s) that mean happy. We are assuming that all the words you entered are correct. Ultimatum If you had to split £50 with someone, you said you would demand £25 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Fikk ca 5% mot mannesida. Interessant test, igrunn. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Fikk jaggu midt imellom, 0 mao. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Angles Your score: 15 out of 20 Spot the difference Your score: 79% Hands You said your left thumb was on top when you clasped your hands together. Empathising Your empathy score is: 5 out of 20 Systemising Your systemising score is: 12 out of 20 Eyes Your score: 5 out of 10 Fingers Right Hand: 1 Left Hand: 0.94 Faces Your choices suggest you prefer more feminine faces. 3D Shapes Your score: 10 out of 12 Words Your score: you associated 3 word(s) with grey and you named 8 word(s) that mean happy. We are assuming that all the words you entered are correct. Ultimatum 26£ Lå på 0. Midt imellom. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Jeg ble hvis Shemale EDIT: OBS DOBBELPOSTA Endret 29. desember 2006 av Chakl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå