1stian1 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Skal kjøpe en laptop og har kikket rundt på nettet, og fant en laptop på deal med spec som ser bra ut. noen som kjenner denne eller har ett bedre forslag som koster ca det samme. den jeg har funnet er : http://www.deal.no/produkt.cfm?kid=4171&id=102485 please help Lenke til kommentar
pcpcpc Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Skal kjøpe en laptop og har kikket rundt på nettet, og fant en laptop på deal med spec som ser bra ut. noen som kjenner denne eller har ett bedre forslag som koster ca det samme. den jeg har funnet er : http://www.deal.no/produkt.cfm?kid=4171&id=102485 please help 7597940[/snapback] Den ser jo grei ut den! Det eneste er at prosessoren er ikke i raskeste laget da. Og det kan heller ikke regnes som en spille-pc. Har du sett på Acer-pcene på Elprice?? Noen forslag: 6995,- 6849,- Lenke til kommentar
martbo Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
1stian1 Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Point taken. Oppdaget dessuten "Kjøp av bærbar"-tråden etter at jeg postet denne, skal ta meg bedre tid neste gang! Lenke til kommentar
martbo Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Da emnefeltet ikke har blitt endret, stenges tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg