Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Spørsmål om bilstereo og vurd. av "stereopakke"

shrek_2

Anbefalte innlegg

Heisann Forumfolk!

Jeg har en golf III 95 modell. I den sitter det en sliten blaupunkt kasettspiller, så den skal byttes ut.

Jeg Har sett for meg en Pioneer DEH-30MP. Men jeg lurer på hvordan man fjerner spilleren som står i, og om det er ISO-kontakt orginalt i GolfIII?

Lurer også på om den sølvfargede rammen rundt kan byttes i svart?Hvor finner jeg det eller kan den Evt. lakkes?

Når jeg først oppgraderer har jeg fått tak i FRONTSETT(brokobles=ca 2x130W RMS), SUB(kobles i 2ohm= ca 400W RMS i en liten lukket kasse) og FORSTERKER til en samlet pris på 5000,- "litt" brukt, som jeg er ganske fornøyd med.

Regner med at jeg kommer til å få mer og ikke minst MYE bedre lyd enn "mange bekjente" som har "basspakke" og skrikende 6x9" fra torshov i hattehylla :cry: ?

Noen som kan svare på spørsmålene mine eller har noen innspill på sub, frontsett, forsterker eller spiller så blir jeg veldig glad.

Også kjempe fint hvis dere bare sier ifra hva dere mene om oppsettet, da jeg ikke er helt inn i "bilstereogamet"

Takker på forhånd for svar.

Mvh Shrek_2

Endret av shrek_2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes oppsettet så veldig bra ut jeg. Absolutt bra greier som har potensiale til å låte virkelig godt. Bare husk å gjøre en skikkelig jobb når du monterer, det hjelper lite å ha gode komponenter dersom monteringen er håpløs. Omtrent som en Ferrari med regummierte helårsdekk; det funker, men det er ikke i nærheten av maksimalt potensiale...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror ikke det er ISO kontakt orginalt i Golf 3 ettersom at en kompis av meg fikk en golf hvor alle høytallerne var speilvendt koblet til på iso.. Altså bak frem og høyre på venstre og motsatt igjen... Men er ikke store arbeidet å fikse ISO selv. Finner du ut hva slags spiller det er du har så kan sikkert Blaupunkt selv hjelpe deg med å forklare hvordan du tar ut spilleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...