HulkHaugen Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Siden min For å vise datoen bruker jeg: <head> <script type="text/javascript"> var today_date= new Date() var month=today_date.getMonth() var today=today_date.getDate() var year=today_date.getYear() var months = new Array("Januar","Februar","Mars","April","Mai","Juni","Juli","August","September","Oktober","November","Desember"); </script> </head> <body> <div id="dato"><h2><script type="text/javascript">document.write(today+". "+months[month]+" "+year)</script></h2></div> </body> I IE blir dette riktig, men i FireFox og Opera viser den eks; 29. Desember 106 istedenfor 2006. Hvordan kan jeg fikse det? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Glem den datogreia. fant et nytt script som gjorde susen:-) Men hvordan kan jeg definere fargen på <hr> i css så det virker i firefox? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 http://www.sovavsiti.cz/css/hr.html Første treffet på google... -C- Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Og du må bare ignorere det som står om at det ikke virker i Opera. For det virker ihvertfall det i Opera 9.10. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Og du må bare ignorere det som står om at det ikke virker i Opera. For det virker ihvertfall det i Opera 9.10. 7615373[/snapback] Ja, men det er nok fordi jeg fant et annet script: var now = new Date(); var months = new Array("Januar","Februar","Mars","April","Mai","Juni","Juli","August","September","Oktober","November","Desember"); var date = ((now.getDate()<10) ? "0" : "")+ now.getDate(); function fourdigits(number) { return (number < 1000) ? number + 1900 : number;} today = date + ". " + months[now.getMonth()] + " " + (fourdigits(now.getYear())) ; document.write(today); Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå