oddbear Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Bruker selv norsk Rainlendar Pro knyttet opp mot Google Kalenderen, og er meget fornøyd med dette. Lenke til kommentar
iernie Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Jeg benytter selv Rainlendar Pro med synkronisering mot Google Calendar, slik at jeg kan ha kalenderen på flere PCer og hvor som helst. Genialt. EDIT: haha.. oddbear hadde vist skrevet det samme før meg.. Endret 2. januar 2008 av Ernie2k Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Outlook med exchange og mobil med exchange søtte har vist seg å være den beste løsningen for meg Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Noen som vet om man kan synce Google calendar mot windows mobile? Har søkt litt men blir ikke noe klokere. Programmet heter oggsync. Har brukt det i snart et år, og har bare gode erfaringer. Gratis så lenge du bare skal synke med en kalender. I tillegg har jeg Thunderbird med Lightning og Provider for google calendar, så jeg har samme kalender på bærbær PC, kontor PC, Windows Mobile og Google selvsagt. Når jeg synker mobilen med Vista PCen hjemme, får jeg en backup av kalenderen i Outlook der. Vanskelig å komme på en unskyldning om jeg ikke holder avtaler med det oppsettet.. Edit: Opera 9.5 beta funker utmerket med Google reader, stort sett greit med gmail, men med noen bugs i Calendar. Opera har tydeligvis forsøkt å redusere problemene. Endret 2. januar 2008 av Gaervern Lenke til kommentar
phex Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Ble forresten positivt overrasket når jeg i dag sjekket ut varsling via SMS. Hadde ikke trodd at andre land enn USA var støttet der, men det funker faktisk digg her også. Aner riktignok ikke hva det koster, men det finner jeg vel ut av EDIT: Niiiceeh. Hva er prisen på sms fra google calendar? Har brukt SMS-varslingsfunksjonen lenge nå og den er helt gratis, også i Norge. Endret 2. januar 2008 av phex Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Avhenger det kanskje av operator? Jeg vet ikke. *teste ut* Lenke til kommentar
phex Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Avhenger det kanskje av operator? Jeg vet ikke. *teste ut* Nei, det tror jeg ikke, men er ikke sikker. Jeg bruker i hvert fall Talkmore, da er det gratis. Vil tippe det gjelder de andre operatørene og. Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Google Calendar fungerer i Opera 9.25, vertfall her hjå meg Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har ingen problemer med Google Calendar i Opera 9.25 eller 9.5b jeg heller. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Husk backup av kalenderen! Jeg hadde en ubehagelig opplevelse for halvannet år siden, da jeg konverterte fra Outlook til Gmail. Kalenderen var overført inn i Gmail og alt så flott ut, så jeg avinstallerte Outlook. Dagen etter var hele kalenderen borte vekk... Skulle tatt backup med én gang og ikke ventet til dagen derpå. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Artikkelen sier: "Det er forresten kun innstillingsmulighetene som er oversatt i programmet - selve kalenderen er på engelsk." Det både har vært, og er ennå mulighet for å velge norsk både i meny og i kalenderen !! En velger norsk i "skin" og norsk for språk i menyer, altså man må velge norsk to steder. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Har brukt Google Calender en god stund nå. Og syns den er kjempefin. Har prøvd Outlook og må si at gCal er mye mer elegant og brukervennlig. (selv om det fortsatt er en del funksjoner i gCal som man ikke finner med en gang) Savner funksjoner som Todo-list , der en hendelse ikke er tidsbestemt. Lenke til kommentar
8086 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Synes det er merkelig de ikke har tatt med noe om de forskjellige programmenes mulighet til å synkronisere avtaler med mobiler (ev. pda-er). Det er noe av det viktigste for mange brukere. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Med alle disse flotte brukererfaringene så vil jeg påstå at guiden er veldig tynn! Jeg har lært mer av å lese denne ene forumtråden enn av det som stod i guiden. Egentlig burde det være omvendt med tanke på at det er en guide Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Finnes det et program som automatisk synkroniserer Outlook-kalenderen med Google-kalenderen? Kanskje det er noe slikt du er ute etter: http://www.syncmycal.com/index.htm Ikke helt automatisk, men holder med å trykke på synkroniser... Veldig enkelt og praktisk! Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Er det mulig å eksportere data fra Google Calendar til en iCal-fil ? Ja, det er det. Gå til Kalenderinstillinger for den aktuelle kalenderen, se nederst, "Privat adresse". Trykk på iCal, få lenken og last ned! Lenke til kommentar
nree Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Liker veldig godt EssentialPIM jeg. Den dekker alarmer, avtaler, bursdager, kontakter og notater. I tillegg liker jeg godt at den lagrer en og en database i en og en fil og programmet bytter enkelt mellom databasene Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Heia. Har et lite spørsmål angående parring av Rainlendar og gCal. Jeg har fått oppretta forbindelse mellom disse og hendelsene jeg har i gCal kommer opp i Rainlendar, men hendelsene jeg har i Rainlendar kommer ikke opp i gCal. Hvordan får jeg fiksa det? Håper på svar Endret 31. januar 2008 av Howard B Lenke til kommentar
Steinbitglis Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg vil legge til Lightning som er Sunbird, bare pakket inn som en addon til Thunderbird. Og med enda en addon, "Provider for Google Calendar", kan det hele synkroniseres med google calendar. Og igjen kan det hele synkroniseres til mobil med goosync. Jeg har brukt dette oppsettet lenge og er storfornøyd. Lenke til kommentar
bokorm Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 savnet en test av dette programmet http://www.zepsoft.com/wallcal/index.htm har prøvd det litt og det er genialt, men tror det begynner å bli en stund siden de har utviklet det, så vet ikke om det støtter noen nyere opperativsystem enn xp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå