loekke Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 hei, har en nyformatert pc, og etter et par timers spilling klikka det, og jeg fikk opp en sånn skjerm med dumping av fysisk minne greie, ikke blåskjerm , tror jeg da. før dette hadde det gådd kansje 3-4 timer, maskinen er helt nyformatert, det sto at det kunne være ny programvare etc etc. skal jeg reinstallere alle driverne ? nå skjer det hyppigere, kansje etter 10 min elns, varierer. hva kommer dette greiene av ?? Lenke til kommentar
loekke Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 ingen som vet hvordan man fixer det ? hadde vert fint Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Specs? *14 tegn........* Lenke til kommentar
Steinar F. Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 hei, har en nyformatert pc, og etter et par timers spilling klikka det, og jeg fikk opp en sånn skjerm med dumping av fysisk minne greie, ikke blåskjerm , tror jeg da. før dette hadde det gådd kansje 3-4 timer, maskinen er helt nyformatert, det sto at det kunne være ny programvare etc etc. skal jeg reinstallere alle driverne ? nå skjer det hyppigere, kansje etter 10 min elns, varierer. hva kommer dette greiene av ?? 7597637[/snapback] blåskjærm kommer enten av programm feil eller feil inne i pcen din.. jeg anbefaler deg og innstalere driverene til skjærmkortet i pcen din... du finner det på hjemme siden til produsenten... vis det ikke fungerer så prøv og innstalere drivere til andre ting som sitter i pcen.... vis blåskjærmen fortsatt kommer så kan du sjekke i kabinettet om det kansje kan være noe som sitter løst... for eksempel ei kontakt, sjekk at skjærmkortet er 100 % på plass osv... håper du får ting til og funke Lenke til kommentar
loekke Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 feilkoden sier bla : DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL og masse tall, her er sånn ca:: 0x000000d1 (0x00080025,0x00000002, 0x00000000xec3dae50) er det ram som ikke er orntlig i ? eller jobber de ikke bra sammen ? har 2 rambrikker, 2 x 512 etc, funka fint helt til nå, eller er d hardisken som er gåen ? Lenke til kommentar
Privat Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Legg inn oppdatert skjermkort driver Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 skjer det ofte da? skjer sånn en gang i blant med meg.. Lenke til kommentar
TrooperTom Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Du har to komponenter som har konflikt. Avinstaller skjermkortet og skru av maskina. Så tar du fysisk ut skjermkortet og setter det inn igjen. Så booter du og installerer nye oppdaterte drivere (som du finner hos produsenten av kortet). Lykke til. Edit: leif was here.. Endret 31. desember 2006 av TrooperTom Lenke til kommentar
loekke Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 skjer ikke så ofte, kansje en eller 2 ganger om dagen når det skjer, kansje annenhver dag Lenke til kommentar
loekke Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 er det skadelig for maskinen ? at dette skjer mener jeg Lenke til kommentar
TrooperTom Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 neida, bare irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå