jente26 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 for noen dager siden fikk jeg en trojaner på dataen..jeg har en sånn tilleggspakke fra tele2 ,antivirus program..å da stod det på dataen at en trojaner er satt i karantene..jeg ville helst hatt fjernet trojaneren.men jeg forstår meg ikke på virus programet-.broren min har oxo prøvd å komme seg inn der ,for å fjerne det,,han sier det er det rareste virus programmet han har sett.siden man ikke kan gå inn å fjerne viruset for godt..kan trojaneren gjøre skadde når han står i karantene??hvor mange år kan trojaneren stå i karantene??er det noen andre her inne som oxo har det samme virus programmet fra tele 2.... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Flyttes over til sikkerhetskategorien. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Å slette filer som ligger i karantene, er mest sannsynlig en funksjon som er tilgjengelig i en eller annen meny i programmet. Det hadde hjulpet og fått vite hvilket virusprogram du bruker. I tillegg kan du laste ned SAS, installer og oppdatere og kjør en complete scan. Slett alt den finner. Den lager en logg som finnes i Preferences->statistics/logs, post den gjerne her sammen med en logg fra Hijackthis. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Er det ikke Norman som følger med Tele2? Tror ikke filer i karantene skal være noen trussel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå