redbaron Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Dette er et veldig rart fenomen, men det er mange på internett som har noe av det samme problemet. Jeg bruker USB tastatur, og USB mus helt uten problemer. prøver jeg å koble inn noe annet usb, så virker det ikke. Når jeg prøver å reinnstallere USB-driveren klager den etter filen usbehci.sys Etter mye strid så fant jeg den, og selv om innstallasjonen var fullført, så fikk jeg den fine gladmeldingen: "Det oppstod en feil under innstallasjonen. (kode 10)" Jeg elsker Windows <3 Lenke til kommentar
redbaron Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Ja spørsmålet var: Noen som har noen tips? Det er ikke virus tror jeg, for jeg har nettopp innstallert XP på nytt. Å oppdatere til SP2 er ikke snakk om, for jeg har ikke internett på den PCen jeg har problemet på. :/ Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ja spørsmålet var: Noen som har noen tips? Det er ikke virus tror jeg, for jeg har nettopp innstallert XP på nytt. Å oppdatere til SP2 er ikke snakk om, for jeg har ikke internett på den PCen jeg har problemet på. :/ 7597489[/snapback] Her svarer du egentlig på spørsmålet selv, men kan/vil ikke prøve løsningen...! Det er kjent at USB-støtten er forbedret med SP2. Første bud vil derfor være å nettopp installere denne. Det er jo ikke noe problem å få tak i denne. Last ned hos en kamerat, naboen og brenn ut på CD eller kopier til en minnepenn. Lykke til! Lenke til kommentar
redbaron Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Her svarer du egentlig på spørsmålet selv, men kan/vil ikke prøve løsningen...! 7604720[/snapback] Mulig at du kan fjerne ordet kan fra den setningen Men det må da være flere måter å gjøre dette på Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg har noe av det samme problemet, jeg fikk ikke brukt USB2, skaffet SP2, og USB2 fungerer fortsatt ikke og i tillegg hater jeg SP2. Sjekk vedlegg for feilmeldingen jeg får. Det jeg lurer på er først og fremst: er det mulig å få usb2 uten å ha SP2? Hvis dette er tilfelle, hvordan? (ikke kom med masse drit om at jeg burde ha sp2 osv, hvis jeg ikke vil ha det så synd på meg, ok? ) Hvis ikke, hva må jeg gjøre for å få usb2 nå som jeg har SP2? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Har dere instalelrt de nyeste driverene, eller de driverene som fulgte med hovedkortet? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Har dere instalelrt de nyeste driverene, eller de driverene som fulgte med hovedkortet? 7637764[/snapback] Ja, men ikke etter at jeg innstallerte SP2 Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg har noe av det samme problemet, jeg fikk ikke brukt USB2, skaffet SP2, og USB2 fungerer fortsatt ikke og i tillegg hater jeg SP2. Sjekk vedlegg for feilmeldingen jeg får. Det jeg lurer på er først og fremst: er det mulig å få usb2 uten å ha SP2? Hvis dette er tilfelle, hvordan? (ikke kom med masse drit om at jeg burde ha sp2 osv, hvis jeg ikke vil ha det så synd på meg, ok? ) Hvis ikke, hva må jeg gjøre for å få usb2 nå som jeg har SP2? 7632904[/snapback] Den meldingen får jeg når jeg putter min USB-minnepenn i en gammel PC. Du er sikker på at det faktisk ER USB2-porter? Man får nemlig ikke automatisk USB2-porter ved å installere SP2... Selv om hovedkortet er av nyere dato, er det ikke sikkert at alle portene er USB2. Du kan selvfølgelig få lov til å hate SP2 :!: Selv ser jeg det som obligatorisk å installere/integrere denne. Aldri hatt noen problemer relatert til SP2. At SP3 er utsatt til neste år, er tragisk! Kjekt å kunne fått integrert alle Post-SP2 oppdateringene (og dem er det mange av!) samtidig med IE7 og WMP11. Akk..., lever vel i drømmeland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå