Kjekssjokolade Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Situasjon: En kompis av meg fikk hacket msn andressen sin. Denne personen som hacket, spurte meg om steam acount og passord. Jeg trodde jo det var min venn som spurte, så jeg gav han passord og acount name. Så sa han at passordet ikke fungerte, så jeg ramset opp i det lange og brede (dum som jeg var). Å vips var han inne på min msn også. Men ved et under har jeg glemt å lukke mail vinduet mitt, så jeg kunne motta mail enda, så jeg fikk tilsendt nytt passord, altså, han har ikke min msn mere, men min venns. Hvordan kan jeg finne IP, til denne fyren. Og hva kan jeg / min venn gjøre for å bli kvitt dette problemet? Steam acounten min var jo trist, men ikke noe stor skandale, men kompisen min ventet forsikrings mail fra mpx, noe som er ekstremt trist og miste. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Vel, mpx har da vel telefon. Ring og forklar problemet, lar seg sikkert løse.Ang msn kontoen, så er det lite han kan gjøre, er det snakk om en hotmail konto, så kan han jo forsøke å kontake msn norge. Hvis det er en annen konto, gitt fra f.eks isp. Så kan han jo kontake ISP for å få resette passord på mailkontoen. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Det med MPX var visst ordnet opp i...takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå