Xvani Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hei! Har kjøpt meg en Samsung x830 og har et par spørsmål: - Er det mulig å lage mapper på telefonen? fryktelig slitsomt å måtte bla igjennom 300 sanger for å finne den jeg vil ha.. - Hvordan kan jeg synce med Thunderbird? Jeg har mulighet for å synce med Outlook, men det er liksom ikke aktuelt Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Kan ikke svare på spm. om mappe. Synce med thunderbird får du ikke gjort, desverre. Samsungs programvare aksepterer ikke thunderbir, no matter what... Sånn er det desverre Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 men må jeg bruke samsungs programvare da? Tror telefonen støtter SyncML, det må da være noen muligheter der? (dessverre finner jeg ikkeno telefonoppsett for dette) Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 bumper for å forhåpentligvis få svar Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå