Torjus Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Heisann, skal endre en tast på tastaturet, vil at når jeg trykker på den så skal skrivebordet vises, på samme måte som på ikonet "Vis skrivebord". Hva er kommandoen? Feks, for å slå av maskinen så er jo kommandoen "shutdown -a" Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hvorfor ikke bare bruke Win+D? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Hvorfor ikke bare bruke Win+D? 7597180[/snapback] Fordi jeg må ha en snarvei på tastaturet, må jo bruke den til noe Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hvorfor ikke bare bruke Win+D? 7597180[/snapback] Fordi jeg må ha en snarvei på tastaturet, må jo bruke den til noe 7597554[/snapback] Win+M funker også Men hvis du har logitech-tastatur er jo slikt veldig enkelt med setpoint. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 [Shell] Command=2 IconFile=explorer.exe,3 [Taskbar] Command=ToggleDesktop kopier inn i notepad og lagre som .scf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå