Loukomalada Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hei En kompis av meg kjøpte seg en brukt pc, han lurte på om eg kunne bytte kabinett fra gammle pcen hans med nye pcen. Eg gjorde dette og slo på pcen den funka fint helt til eg skulle teste usb en framme i kabinettet når eg tok inn musen, slo pcen seg av 2-3 sec etter på. Nå Starter ikke pcen mer, ikke tegn til liv i noe. har kun basic ting i pcen nå. Etter at eg ikke fikk start testa eg med en anna strømforsyning, fikk ikke liv trykte et par ganger plutslig så det pang og strømforsyningen gikk opp i røyk. testa da den andre strømforsyningne i gammle pcen hans og d funka fint. Det eg lurer på er om en kobler feil på hovedkortet til exsternusb kan dette gjøre slik at hovedkortet tar kvelden? og hvorfor tar strømforsyningen å "sprenger" dette var ikke den strømforsyningen som var i pcen når den slo seg av men den andre eg testet. Den som var i når den slo seg av er helt fin (har også testet denne flere ganger nå og ingen ting skjer med den). Eg skrudde opp strømforsyningen som gikk i røyk og det såg tettpakka ut med støv der, kan d rettogslett bare ha vert den "sin tur" og det har skjedd uten noe sammenheng med at pcen slo seg av m tanke på at den var jo ikke i når det skjedde? Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå