Frink Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Setter en fortsettelse av andre posten min ved å spørre hva dette vil si. Fyrte opp torture test på prime95: Beginning a continouous self-test to check your computer. Test 1, 400 Lucas-Lehmer iterations of M19922945 using 1024K FFT length. FATAL ERROR: Rounding was 0.5, expected less than 0.4. Hardware faliure detected, consult stress.txt file. Torture test ran 0 minutes - 1 errors, 0 warnings. Execution halted. Jeg kikka på stress.txt, og jeg har kommet til den konklusjonen at det må være PSU som jævler med meg. Den har rett og slett for dårlig kapasitet for meg. Noen andre her som har Q-Tec 400W dual-fan PSU? Noen som har tips om en ny, billig og bra PSU? På forhånd takk! Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 har du ikke overklokket?? jeg får opp den mld.når jeg har klokket for mye! Lenke til kommentar
Frink Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 Har ikke overklokka en mhz! Tror det har noe med corevolten å gjøre. Får sikkert ikke stabil nok strøm... :sad: Skal bestille ny PSU i kveld. Noen som har en billig og bra å anbefale? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 kor lenge har du hatt din p4 cpu overklokka? Lenke til kommentar
Frink Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 Den er et par dager gammel :wink: Jeg har bestilt ny PSU idag, og tenker det er det som er problemet. Sugne ustabile Q-Tec... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå