vinduspusser Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hei! jeg skal ha med meg en jente på restaurant. Det skal bli en romantisk aften så derfor burde restauranten også være det:p Har lest en del guider og google litt, men vill gjerne ha deres personlige erfaringer! Den må ligge i Oslo(helst i sentrum), helst servere italiensk mat og som sagt være romantisk;) Håper på masse gode svar=D Takk! Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hei! jeg skal ha med meg en jente på restaurant. Det skal bli en romantisk aften så derfor burde restauranten også være det:p Har lest en del guider og google litt, men vill gjerne ha deres personlige erfaringer! Den må ligge i Oslo(helst i sentrum), helst servere italiensk mat og som sagt være romantisk;) Håper på masse gode svar=D Takk! 7596853[/snapback] Hva med Mc Donald's? Neida, men denne så litt fin ut, har til og med egen hjemmeside Har dessverre ingen personlige erfaringer derfra, med den ligger sentralt og er italiensk Lykke til Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ligger en koselig restaurant ved Aker Brygge. Husker ikke helt navnet. Men står du foran Stortinget og ser rett opp på bygningen, og går til høyre, ser du en gate som går nedover mot Aker Brygge. Ligger to kebabsjapper i samme gate hvis jeg husker riktig. Maten er vannvittig god, betjeningen er også vannvittig koselige, og det er en smule romantisk der. Veldig koselig sted. Selv jeg som kresen 16-åring likte meg her. Lykke til Lenke til kommentar
Vasily Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Villa Paradiso har den beste pizzaen i byen hvertfall. Kan være veldig folksomt der. Bestille bord lønner seg uansett dag. Bestill bord i kjelleren (roligere). Be om levende lys på bordet. Forrett: - Bufalata (Italienske tomater med bøffel-mozarella) - rødvin(spør etter en vin som passer hovedretten) eller øl..drikk sakte ;-) Bestill evnt. ett glass vin til hver pluss ett glass vann.. Hovedrett: - Pizza Paradiso (Tomat, bøffel mozzarella, pesto genovese, ansjos, salame calabrese og oregano) Dessert: -Tiramisu (Champagnekjeks med Havana Club rom, espresso, mascarponekrem og sjokolade) <- evntuelt dele en -Cappuchino Hele moroa kommer på ca 550kr + tips En utsøkt kveld etter min mening.. Om det er romantisk kan vel diskuteres..? Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) snip 7596853[/snapback] Hva med Mc Donald's? Neida, men denne så litt fin ut, har til og med egen hjemmeside Har dessverre ingen personlige erfaringer derfra, med den ligger sentralt og er italiensk Lykke til 7597146[/snapback] Spiste der en gang i fjor. Sentral beliggenhet. Servitøren var høflig og grei men så litt ut som en slesk type, men ingenting negativt med det. Interiøret var preget av mye sort, virket ikke som en genuin italiensk restaurant, med mange innslag fra andre matkulturer. Noe som også vises på maten da det ikke virker som de har spesialisert i italiensk mat, men litt av hvert fra rundt omkring. Maten var endog god, men prisene var stive, noe som man er nødt til å forvente fra en restaurant i sentrum. Ting kan ha forandret seg i mellomtiden og. Har desverre ingen erfaringer, spiser selv mest på mathuset på blindern og Rio pizza ved egertorvet Endret 4. januar 2007 av LordjOX Lenke til kommentar
Vasily Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg tror han ble dumpa jeg.. Lenke til kommentar
martij2 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg synes Mona Lisa er en fin romantisk restaurant i oslo Lenke til kommentar
WASD Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Velkommen til forumet martij2! Det er ikke nødvendig å bumpe to åt gamle tråder, så du vet det. Med mindre du har blitt medlem for å reklamere for restauranten, da tar du i så fall og bryter retningslinjene. Lenke til kommentar
martij2 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Velkommen til forumet martij2! Det er ikke nødvendig å bumpe to åt gamle tråder, så du vet det. Med mindre du har blitt medlem for å reklamere for restauranten, da tar du i så fall og bryter retningslinjene. Ooops, sorry. Så ikke på datoen. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) æh ja, var visst en gammel tråd dette Endret 28. juli 2009 av svinepelz Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Min anbefaling: http://www.smiagalleri.no/ edit: så selv heller ikke på datoen. Endret 28. juli 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Mama Rosa i Øvre Slottsgate! Edit: Gammel tråd ja.. Endret 2. august 2009 av Bratwürst mit Senf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå