Heineoen Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hei! Har problemer med at subben i blandt rumler veldig... Av og til rumler det ikke... Hvis jeg setter spillern på laft volum høres det spesielt godt... Av og til er det høyere, men for det meste høres det så vidt, men er litt irriterende.. Jording? takk!... Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Funnet ut at det er når spillern leser cd'n da... Når jeg kjører ut cden slutter rumlinga og hører et lite "puff" fra subben? Hjelp? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Minner meg veldig om slikt som oppstår ved dårlig jording. Se til at all jording er festet skikkelig, skrapt bort all lakk e.t.c. Kan og være "brente jordbaner" i spilleren som forårsaker dette. Hva slags spiller er det? Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Er en Pioneer DEH-P7700MP spiller... Gjelder ikke høytalerne, men bare suben så er vell mest sansynelig joringa til suben eller? Kan ikke skremme meg med å snakke om "brente jordbaner" (som ikke høres helt bra ut) i spillern min og så ikke svare Endret 2. januar 2007 av Heineoen Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 har du strømkablene på den ene siden og signalkablene på andre siden eller har du de sammens? Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Ligger på hversin side? Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 okei,bra;) da er det ikke det som er feil da:P Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Ok, men hva er feil da? Står i farten til å bestille meg mer anlegg å er liten vits hvis det er noe annet jeg må fiske først føler jeg... Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 kan kansje være forsterkeren? har du hatt den lenge ? btw har du prøvd en annen forsterker til suben? prøv det så får du nok se om det er forsterkeren eller noe annet.. så det er bare og skrive hær når du har gjort d;) Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Er en aktivsub da, så blir nok vanskelig å finne ut om det er forsterkern Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 bah,bytt sub da:P er det god lyd eller er det bare drit? Lenke til kommentar
icer Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Sjekk jordingsproblemet før noe annet.... Høres ut som det er det ja, skrap vekk metallet evnt. koble til jorden på et annet sted som ikke er lakket bare for å teste... Problemet oppstår når strømmen ikke får "klar bane" tilbake til batteriet og dermed så blir det en dårlig krets og til tider åpen krets så da blir den forbannet og rumler Lenke til kommentar
WonderChild Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 icer har mange gode poeng... Sjekk jording, jeg plasserte min under festet til sikkerhetsselene i baksetet. Hadde samme problemet selv når signal kabel krysset strømkabelen... Er nok jekken din tar borti begge ledningene samtidig... Gjelder for så vidt jording også.. Når ikke støyet er borte når du har god jording og signal og strøm/jording ikke krysser hverandre er det kanskje på tide å høre med noen kjent om de har en forsterker du kan låne får å sjekke om det har noe med det å gjøre.. Lenke til kommentar
shebban Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Er ganske vanligt å ødelege spillerene med dårlig jording av forsterkerene! Den prøver da å trekke jording gjennom signal kablene å brenner noe bro greier i spilleren! Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Ganske vanlig sier du? Det jeg synes er rart er at radio og aux spilles uten forstyrrelser, men setter jeg på cd tuner så hører jeg et dunk og den begynner å lese cd'n i takt med at bassen rummler... Tar jeg ut cd'n eliminerer jeg problemet... Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 ! Gjett hvem som har funnet det ut! Viser seg at å koble ledningen på direct sub output er noe mindre smart i forhold til rca utgangene... Til og med pipelyden fra neonlysa forsvant! ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå