Gå til innhold

Ny mobil på nyåret!

Chiquita

Anbefalte innlegg

HeisanN!

Jeg har tenkt å kjøpe meg ny mobil på nyåret! Men jeg er litt i tvil. Jeg har hatt Samsung mobiler før, og er jo ganske fornøyd med de. Men vil gjerne prøve ett nytt merke. Gjerne Motorola. Jeg synes den Dolce&Gabbana gullmobilen er kjempefin da... Jeg vil gjerne høre litt om deres erfaringer med Motorola mobiler. :) Hvordan menyene er, hvordan det er å skrive sms osv.

Håper på mange svar! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm, motorola lager greie telefoner. Men, du betaler veldig mye for brandingen på V3gold DolceGabbana. Den er bare en oppjåla v3i - som man har bestemt seg for å ta 1000 kroner mer for... Men men, det er nå så... Vi er alle forskjellige mtp. hva vi prioriterer.

Generellt har jo Razr (v3 mfl) telefonen vist seg å holde god kvalitet, dog har jeg intrykk av at det ikke er særlig mye tekniske feil på D&G edition. Men, mye klager på den for det om. Det meste av grunnen til dette er at telefonen bruker ett annet ordbok system enn de fleste andre telefoner på markedet. Motorola bruker itap i sine telefoner - og dette avviker ganske voldsomt fra T9 (som er det tradisjonelle systemet). Så dersom du bruker ordbokfunksjonen, ville jeg absolutt anbefale deg å: Enten prøve en annen telefon med itap - før du kjøper denne. Eller gå til en butikk og spørre om å få prøve v3igold D&G... Det kan nemlig være veeeldig uvant..

Lenke til kommentar

Jeg synes den D&G utgaven er helt nydelig jeg da. Så jeg er vel litt "jålete" av meg. Men jeg vil jo fremdeles at den skal være brukervennlig. Jeg bruker faktisk ikke noe ordbok system når jeg skriver mld. Skriver helt vanlig, men det håper jeg går an på Motorola mobiler? Hvis det ikke blir Motorola mobil så blir det nok en Sony Ericsson. Men jeg synes ikke de har så veldig fine mobiler. Jeg liker litt sånn elegante ;) Og ja - Motorola D&G utgaven er veldig dyr.. Meen håper den er verdt pengene! :roll:

Lenke til kommentar

Dersom du ikke bruker ordbok er det ikke noe problem ;)

Lykke til med valget av ny telefon, og som jentetelefon er v3d&g perfekt - det er jeg enig i,

Ellers kan du jo kikke på l'amour serien til nokia (nokia 7373, 7360 og 7390)

Dette er også fine designtelefoner. Z610 fra SE har jo ikke så værst design den heller da ;p

Lenke til kommentar

Synes de fleste Sony Ericsson telefonene er litt sånn murstein jeg:P hehe.. Litt sånn klompete med kamera bak mobilen osv. Litt guttetelefoner de for min del. Men de Nokia mobilene var jo fine da! Lenge siden jeg har hatt Nokia nå. De har vel forbedret seg de og :w00t:

Da håper jeg at jeg finner den perfekte mobilen til slutt da vettu :!:

Lenke til kommentar

Hei. Dolce & Gabbana er ikke noe bra telefonen. Tro meg. Mamma har den, og det er bare gullet som er fint på den. Ellers er det bare møkka. Dårlig kamera, ikke noe minnekort, vanskelig å bruke for de som ikke har holdt på med Motorola før.

Personlig ville jeg ikke brukt 4 lapper på den mobilen der iallefall.

Kjøp noe bedre du og heller mal/laker den Gull eller noe :p

Lenke til kommentar

*kremt - kremt*

V3i D&G har da minnekort... Kikk under batteriet på din mors telefon (like ved siden av sim kortet)

Kamera er på 1,3 mpx - det er ett helt ok mobil kamera... Men ikke noe man fremkaller, det er helt sant.

Hvorvidt en telefon er vanskelig eller ikke å bruke avhenger i like stor grad av brukeren. Men, noen "mamma" telefon er den definately ikke! Krever vel noe tilvenning, men det gjør de fleste brukergrensesnitt...

Jeg ville heller ikke betalt 4000,- for den - da det er overpris.. uten abo får du den ned i 3600,-

Poenget med denne telefonen er att den lages i begrenset opplag, og skal treffe samme marked som nokias 88serie. Ergo, er ikke specs det viktigste men design. Og det å ha en "limited edition" versjon av en av de telefonen som endret vårt syn på mobil-design synes jeg faktisk kan være verdt litt penger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...