Torsph Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hei! Jeg sitter med et Asus EAX1900XTX 512mb og når jeg spiller cs så kommer det opp små svarte bokser rundt om kring. Hva skal jeg gjøre med dette?? Har vel hatt kortet i 4 mnd eller noe.. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Nei det er fluer Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 hehe... du sier ikke det Men seriøst liksom, er veldig udigg.. Det oppstår i andre spill også. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Det er ihvertfall noe som er galt. Artifacts eller ei. Last ned AtiTool, og kjør en artifact test. Hvis programmet oppdager artifacts, er det bare å sette i gang feilsøkingen... Men først, la oss vite om du får artifacts med Atitool. Endret 29. desember 2006 av AnaXyd Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Er desse punkta det same heile tida eller? Når eg får artifacts så blinkar det likosn BTW eg fant felire sånne prikkar Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Har nå kjørt artifact test som du nevnte. Kjørte den i drøye 10 min, men fikk ingen artifacts. Vet ikke hvor lenge den skal kjøres? Vet ikke om det har noe med varme å gjøre, men skal bli kvitt den varmen som er der etter jeg får vannkjølinga mi til uka.. har du noen andre forslag anaxyd.. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Er desse punkta det same heile tida eller? Når eg får artifacts så blinkar det likosnBTW eg fant felire sånne prikkar 7598815[/snapback] hehe vet det er mange flere punkter.. Orka bare ikke å ringe rundt dem Og punktene "forflytter" seg etter hvordan jeg beveger meg Men har tittet litt rundt i andre spill nå for å forsikre meg om samme problemet der. Men var ikke det.. Så virker som det bare oppstår i counterstrike Lenke til kommentar
CWalken Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Har nå kjørt artifact test som du nevnte. Kjørte den i drøye 10 min, men fikk ingen artifacts. Vet ikke hvor lenge den skal kjøres? Vet ikke om det har noe med varme å gjøre, men skal bli kvitt den varmen som er der etter jeg får vannkjølinga mi til uka.. 7598902[/snapback] Hvis det er artifacts og det ikke er noe tull med drivere eller lignende ville jeg definitivt reklamert på kortet før jeg hadde modifisert kjølingen. La testen kjøre en times tid iallefall. Merk at den ikke oppgir antall feil, men tid siden sist feil. Se på klokka når du setter igang testen. Endret 29. desember 2006 av CWalken Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 For meg ser det ut som støy i spillet. Og i og med at det kun er i CS det oppstår, så er det nok enten driverfeil eller en bug i spillmotoren. Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 For meg ser det ut som støy i spillet. Og i og med at det kun er i CS det oppstår, så er det nok enten driverfeil eller en bug i spillmotoren. 7599067[/snapback] Ville ha prøvet litt andre skjem innstillinger i CS bare for å se om det er noen problemer med den instillingen du har nå. Lenke til kommentar
Moal Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Lignet litt på pixel-feil, men det er det jo ikke Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Nå har jeg dobbelt sjekket andre spill. Fant ut at samme feilen er i andre spill også. Ikke bare i steam, men i andre spill også.. Grunnen til at jeg ikke har sett det før er fordi jeg kjørte på så stor oppløsning, at disse prikkene ble så små.. Men skal kjøre artifact test i rundt en time nå.. Så skal se hva som skjer da.. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) hmm for meg virker det som det er artifact hele tiden.. :/ For det står jo "Last artifact count" også rundt 60 hele tiden.. Og no artifact count står jo på 0 hele tiden :/ Så det vil si at det er noe feil? Endret 29. desember 2006 av NeXz Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Sannsynligvis er det noe galt med kortet ditt. Det kan også være andre ting, men det første du burde sjekke, er load tempen på kortet ditt. Den kan du sjekke i atitool. Hvor høy er tempen når du kjører artifact test? Dette problemet har akkurat oppstått hos meg også... Og jeg har enda ikke funnet ut hva som er galt. Det begynte smått med noen artifacts her og der, men etterhvert ble det mer og mer. Sier ikke at dette kommer til å skje med deg! Men ikke modifiser skjermkortet ditt! Med tanke på garantien, og hvis det er noe galt med kortet, får du jo bare et nytt ett.. Åssen PSU har du forresten? Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg har en Hiper-R 520W, så skal nok være nok med watt hvis du lurte på det idle temp er på 66,25 grader og når jeg har kjørt test i rundt 20 min ligger den på 90 grader.. Lenke til kommentar
isakm Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Off topic: Den "prikken" du har ringet rundt på radaren din er en teammate!! Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Mye mulig Men er bare så irriterende at man like greit tar med alt av prikker Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Er desse punkta det same heile tida eller? Når eg får artifacts så blinkar det likosnBTW eg fant felire sånne prikkar 7598815[/snapback] hehe vet det er mange flere punkter.. Orka bare ikke å ringe rundt dem Og punktene "forflytter" seg etter hvordan jeg beveger meg Men har tittet litt rundt i andre spill nå for å forsikre meg om samme problemet der. Men var ikke det.. Så virker som det bare oppstår i counterstrike 7598913[/snapback] pcen din er allergisk mot cs, stakkar eller kanskje den bare prøver å sette deg å en avvending hehe neida tror jeg er litt for trøtt nå egentlig... Natta alle sammen! Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 hehe, men er nok samme problemet i andre spill også.. Så er nok ikke allergisk mot CS Men hadde jo ikke hvert noe sjokk hvis den hadde hvert det, hvis problemet ikke var andre steder.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 90 Grader på GPU under load kan være litt i det meste laget. Nå veit jeg ikke om det er vanlig for ATI kort å bli litt varme, men jeg har hørt rykter om det. Prøv ihvertfall å rens kjøleribben på skjermkortet for støv, og pass på at det får god lufttilførsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå