-Teddy- Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Menws jeg spiller kobler musa seg ut og inn selv. Akkurat som om jeg skulle nappet ut USB-kabelen og satt den inn igjen. Det samme skjer forøvrig også når jeg endrer instliinger for musa i Razer softwaren, men da gjør det jo ikke noe. Musa skrur på lyset igjen når dette skjer. - Ellers har jeg nemlig skrudd av lyset. Kjører 500Hz polling-rate fordi noen har rapportert om problemer med for lite strøm ved 1000Hz. Bruker 2000 dpi. Har 2.01 software og firmware. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Synes det begynner å bli svært mange som har problemer med Habu. Har den musa selv og hadde noe av de samme problemene selv. Trodde det var fordi jeg hadde Windows Vista,men det ser ikke sånn ut. Har pakket Habuen ned i eska si igjen og kjøpt G5. Den er etter MIN mening mye bedre. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Er nokk en feilvare du har fått :/ Funker helt fint her, og det har aldri skjedd når jeg har brukt softwaren.. men det problemet hadde jeg med min gamle mus, en Saitek Gaming mouse, og da var den en chip inni der som var årsaken.. så send inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå