swirix Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hei åpna i dag min najse habu(drit god!) den kan anbefales på det sterkeste, microsoft/razer har dåg ikke lagt all for mye vekt på program osv.. jeg sliter med at programmet ikke finner musa..? Cd rommet mitt funker ikke ;/ så lasta ned drivere.. noen erfaringer tips? takk for hjelp! mvh swirix Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Off topic "drit god" mus som ikke funker skikkelig? On topic: Prøvd å intallere firmware først og deretter driver? Har forresten en Habu liggende her selv. Synes absolutt ikke den er "drit god". Lenke til kommentar
swirix Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 en mus kan være drit god selv om du ikke får innstalert drivere? og det er jo helt smak og behag hvilken mus som er best? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Selv har jeg liggende en flunka ny G5 og bruker nå en ny MSIE 3.0 så man kan absolutt si at smaken er som baken... Angående problemstillingen til OT så er dette et kjent problem, søk her på forumet så får du løsningen. Det har noe med rekkefølgen på driverinnleggingen å gjøre tror jeg. Man skal bl.a. se bort ifra lappen som henger på ledningen. Endret 29. desember 2006 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå