Gå til innhold

{Løst} Trojaner, rpcc.dll - med HJT logg *utvidet*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig et gjennombrudd.... :w00t:

Først tok jeg den direkte internett kabelen fra den stasjonære til den bærbare dataen min så la jeg til tilkoblingen på bærbaren og koblet meg opp. Jeg gikk deretter på itavisen.no sitt Speedometer og der var hastigheten 30kbit/s mens her på hw.no sitt speedometer var den 32kbit/s. Dette viser at det foreligger ingen feil med mitt nettverkskort eller andre internett relaterte ting på den stasjonære dataen min. Feilen ligger dermed enten I Telenors Modem boks her eller hos dem så derfor tar jeg denne saken opp med Telenor.

Jeg takker deg norbat for den gode hjelpen og støtten som jeg har fått av deg her på forumet :w00t:. You rock

Godt nyttår :)

PS: Et siste lite spørsmål, har du en god brannmur å anbefale på vegne av egen erfaring?

Mvh. Server

Endret av tha_man
Lenke til kommentar

Glad for å høre at du mest sannsynlig har funnet ut av problemet - og så fikk du jo også ryddet litt ordentlig opp på pc'n :)

Det kan være lurt å 'nullstille' systemgjenopprettingen slik at de skadelige filene ikke lenger er å finne på pc'n. Kontrollpanel -> system->systemgjenoppretting. Sett merke framfor 'Slå av systemgjenopprettingen.....' , restart pc'n og fjern deretter avmerkingen slik at du igjen aktiverer denne funksjonen.

Når det gjelder brannmurer har jeg lite å komme med av anbefalinger annet en at jeg selv bruker Norton Internet Security og er godt fornøyd med det. Du kan ta en søk på forumet. Finnes sikker masse med poster med spm. om dette.

Godt nytt år til deg også :thumbup:

Endret av norbat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...