YBD Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 1. Jeg må alltid trykke "Vis alle tråder" når jeg går inn i de forskjellige foraene, er det mulig å stille inn noe sted så alle tråder alltid blir vist? 2. Har lest noe snakk om frames-forum, finnes dette og isåfall hvor? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Quote: Den 2002-11-23 14:04, skrev YBD:1. Jeg må alltid trykke "Vis alle tråder" når jeg går inn i de forskjellige foraene, er det mulig å stille inn noe sted så alle tråder alltid blir vist?2. Har lest noe snakk om frames-forum, finnes dette og isåfall hvor? 1: Ikke så vidt meg bekjent 2: http://forum.hardware.no/frames/ Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Du kan finne det på hovedsiden til hw.no. Til høyre under "siste fra forumet" Flere-Søk-Frames. Eller lagre linken som du fikk i en post over. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Quote: Den 2002-11-23 14:04, skrev YBD:1. Jeg må alltid trykke "Vis alle tråder" når jeg går inn i de forskjellige foraene, er det mulig å stille inn noe sted så alle tråder alltid blir vist? Trykk på "endre profil", så på "endre innstillinger" og der kan du velge ja eller nei på "vis leste meldinger". Fungerer derimot ikke bestandig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg