Gå til innhold

Problemer med SE W710i

Gaby

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et problem , og er forbanna!

Fikk ny mobil til jul (SE W710i) og alt funket helt fint. Til idag.

Jeg skulle sette på mp3-spillern, men neida. Jeg fikk ikke byttet sang og det var bare en teit melodi som lå på telefonen som ble avspilt, men etter mye greier fikk byttet sang. Men da stod det bare avspillingen mislyktes.

Så da slettet jeg den spillelista jeg brukte og skulle prøve å lage en ny en. Men det var jo ingen sanger der. Tror du ikke telefonen har slettet alle sangene mine, og alle bildene mine i samme slengen?! Jeg plugga da i den USB-kontakten for å legge inn nye sanger. PCen min fant en "flyttbar disk H", men da jeg trykte på den stod det bare at jeg måtte "insert device" . Jeg prøvde flere ganger, men samma driten. Jeg skulle så fjerne dævenskapen (safely remove hardware) og da stod det Sony Ericsson Memory Stick et eller annet drit. Så PCen fant jo tydligvis telefonen.

Etter en stund tok jeg fram mobilen igjen, og da var alle sangene der! Jøsses, tenkte jeg og skulle lage meg ei ny spilleliste og late som ingenting var hendt :innocent: . Men akkurat i det jeg trykte legg til så forsvant alle sangene igjen!

Noen som har et svar på hva i all verden som er gærent, før jeg kjører ned til Expert i morgen og skjeller dritten ut av de forbanna kjeltringene der som bare selger møkk ?!!??! :ph34r::mad:

Endret av LezoO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det funka for f***! :p Du er en engel!

Jeg bare dytta det lokket litt inn, og vips så var alle sangene og bildene der.

Men vet du forresten hvordan jeg åpner det lokket til minnebrikka? Det sitter utrolig godt og selv ikke dama mi med lange negler får åpna det :p Står ikke noe i instruksjonsboka

Lenke til kommentar
Men vet du forresten hvordan jeg åpner det lokket til minnebrikka? Det sitter utrolig godt og selv ikke dama mi med lange negler får åpna det :p Står ikke noe i instruksjonsboka
Man tar av batterilokket? Det "lokket" til minnebrikka ser ut som om det er av samme typen som det på K750i/W800i/W810i osv., men er bare til pynt. Det sitter nemlig fast i batterilokket. Det eneste du trenger damas negler til er å trykke på minnekortet så det popper ut. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...