satanjapan Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Hei Jeg har Get Ultra med ekstra opplastnings hastighet (10000/2400) og har slitt med dårlig hastighet i ca 3 måneder. på hw speedometeret får jeg alt fra 3000-6000 kb/s, det varierer veldig og på opplastning får jeg fra 800-1300 kb/s. Har testet å laste ned fra ftp.uio.no og der får jeg alt fra 700-til 980 kb/s sjelden gang over 1 mbit, her manlger jeg mye, ca 300 kb/s jeg ikke får noe jeg ikke synes er ok, siden dette er jo en hastighet som tilsvarer en linje på godt over 2 mbit. har lastet opp til en rask ftp server og får da ca 140-160 noe som er halvparten av hva jeg skal ha! ligger på ca det samme når jeg seeder torrents. og fra utlandet er alt mye værre, får ikke mer en maks 60-130 kb/s fra rapidshare feks. noen andre med get som kan teste? når jeg tester fra jobb makser jeg linjen på rapidshare som er 8-10 mbit/s så rapidshare er ikke treigt. Synes også ping er til tider dårlig. Har ringt dem 3 ganger, og dem har sakt 2 ganger jeg får det jeg skal ha, og 1 gang at dem driver med noe oppgradering i området. dem tilbød seg å sende tekninker men har ikke sakt ja til det enda siden det må man betale selv hvis man ikke finner feil, og regner med dem bare sier det er nok noe feil med dataen din og drar:P har forresten testet på mange maskiner og uten router. Noen andre med samme problem? bor i Krokstadelva som ligger rett utafor Drammen. Skal sende dem en mail snart, men vil først ha mest mulig info før jeg sender, skal kreve halv pris på bredbåndet siden jeg får jo bare ca halvparten av det jeg skal. Endret 28. desember 2006 av Dennis87 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Velkommen til Get Har hatt det i flere år selv, men skal endlig bytte til fiber nå. Rapidshare: 400 KB/s på en 70MB fil. HW speedometer: 5050 bare nedlasting, 4100/940 på ned/opplasting. ITavisen sitt speedometer: 4900 ned og 960 opp Ping i norge er grei nok, 40-60 på spillservere (eneste jeg bryr meg om). Men helt håpløs til utlandet, 100+ til sverige f.eks. Har Plusvarianten, 7000/1000, og bor i haugesund. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Velkommen i gjengen! Har samme linja selv. Har aldri kommet over 6000Kb/s i en hastighetsmåling, men har oppnådd 1.2Mbit på torrents. Pingen har i det siste blitt kraftig forbedret, fordi de ikke lenger router signalene sine gjennom Nederland. Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Har Get Classic (4000/600) og har ikke hatt problemer med å oppnå disse hastighetene (ei heller problemer med oppetid, stabilitet). Oppnår 3950-4050 ned og 570-600 opp. Jeg er sikkert bare ekstra heldig Bor i Oslo. Endret 29. desember 2006 av johanch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå