tv-freak Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Har glemt hvordan man ser .htaccess filen i ftp programmet (ws-ftp). Jeg skal slette .htaccess filen og har ikke tilgang på telnet. Jeg har lest det et sted men glemt det. Sikkert mange inteligente huskere som kan det. [ Denne Melding var redigert av: tv-freak på 2002-11-23 14:08 ] Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 Kom igjen nå jeg vet at dere vet det. Det haster! Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=24571&forum=26 Denne metoden fungerer ikke! Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 om du ikke finner noen måte til å vise skjulte filer kan du bare laste opp en ny tom .htaccess. Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 Takk for svar! Surfa litt på google og fant ut at jeg bare kan ta en custom command: DELE(te) .htaccess Problem BORTE, endelig kan jeg fortsette på hjemmesiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå