tfw Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 jeg sitter her og skjelver. men har ingen form for sykdommer. hvordan kan jeg få stoppet det. har hatt det i 3 dager nå :S Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Kan være at du har vert veldig stressende i det siste? prøv å slapp av litt.. kansje det hjelper? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Gå til lege Kutt ned på koffein (cola, kaffe, redbull, te) Kle på deg Ta tempen Lenke til kommentar
tfw Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 har ikke vært stressa på lenge. har sottet forran datan i en uke nå. har sovet normalt. lagdt meg hver dag klokka 11. har ikke drukket brus eller noe slikt siden onsdag i forrige uke. coffein drikker jeg heller ikke. Lenke til kommentar
tfw Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 blir jo bare verre =/ Lenke til kommentar
MRN Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hvis du legger deg kl 11, så går du glipp av mye sollys. Og hvis du mente 23, SÅ SI DET DA. Men ellers er mitt råd til deg; magnesium. Kjøpes på helsekostforretninger og sånt. Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hvis du legger deg kl 11, så går du glipp av mye sollys. Og hvis du mente 23, SÅ SI DET DA. 7596637[/snapback] Hva om han bor i nordnorge da? Ingenting sollys hær Lenke til kommentar
tfw Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Hvis du legger deg kl 11, så går du glipp av mye sollys. Og hvis du mente 23, SÅ SI DET DA. 7596637[/snapback] Hva om han bor i nordnorge da? Ingenting sollys hær 7597227[/snapback] akkurat der jeg bor Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Lavt blodsukker? Men det skal jo ikke vare så lenge, som regel spiser man jo når man får lavt blodsukker. Ikke greit å si hva det kan være. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 jeg sitter her og skjelver. men har ingen form for sykdommer. hvordan kan jeg få stoppet det. har hatt det i 3 dager nå :S 7595989[/snapback] Hva er det som skjelver? Lenke til kommentar
tfw Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 jeg sitter her og skjelver. men har ingen form for sykdommer. hvordan kan jeg få stoppet det. har hatt det i 3 dager nå :S 7595989[/snapback] Hva er det som skjelver? 7600395[/snapback] Hendene skjelver Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hendene skjelver 7600645[/snapback] Hvordan vet du at det ikke skyldes en sykdom? Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 har ikke vært stressa på lenge. har sottet forran datan i en uke nå. har sovet normalt. lagdt meg hver dag klokka 11. har ikke drukket brus eller noe slikt siden onsdag i forrige uke. coffein drikker jeg heller ikke. 7596044[/snapback] Det å sitte fremfor en PC`e i lang tid er jo "noe" stressende. Men du skriver at du ikke har vært stresset på lenge, men utslagene kan komme senere, veldig mye senere. Du har ikke fått i deg noe ukjent stoff av noen "venner" eller lignende ? Du kan jo ha fått ett snev av angst, eller noe ? Sjekk ut på Doktor.no eller tilsvarende sider. Det finnes mye å hente der, men ikke la deg skremme. Lykke til, og God Bedring Vennlig Hilsen W_B Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Lavt blodsukker? Men det skal jo ikke vare så lenge, som regel spiser man jo når man får lavt blodsukker. Ikke greit å si hva det kan være. 7600200[/snapback] Da hadde han jo svimt av etter en stund... Spør legen du... Lenke til kommentar
tfw Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Lavt blodsukker? Men det skal jo ikke vare så lenge, som regel spiser man jo når man får lavt blodsukker. Ikke greit å si hva det kan være. 7600200[/snapback] Da hadde han jo svimt av etter en stund... Spør legen du... 7615575[/snapback] det er langt dit ja.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Bedre å bruke litt tid på å få ting ut av verden, enn å gå rundt leeeeenge og bekymre seg. Uansett, jeg tipper musklene dine har blitt annspent av å sitte så mye med finmotorikk som tastatur og mus er. Da er reaksjonen at de skjelver. Ta deg en pc-pause en dag eller to, gjør andre bevegelser med henda og slapp av. Om du ikke klarer det - så bør du _ihvertfall_ vurdere pcbruken/avhengighetsgraden din . Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hmm, da må du finne på noe. Er det noe akkutmotak der du bor? Når jeg kutta meg i øyet var jeg innom en lege, en akkutt og en annen lege som syde det. Tok meg tre timer... Hvis du ikke har hastverk så kan du bestille en time, bedre å finne ut av det enn å bli hypokonder... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Ingen grunn til å angripe en brukers person, holder med å spørre "hvordan" om man lurte på hvordan man kutter seg i øyet. Et innlegg er slettet. Går fint ann å kutte seg på øyet - fiskekrok feks, flyvende objekter, linsebruk o.l. - jeg har selv klart å kutte meg på hornhinnen pga stein inne på linsa mi . Lenke til kommentar
Thypher Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Kan jo være høyt stoffskifte, gått ned i vekt i det siste? Dette finner legen ut med en blodprøve. hyperthyreose er det latinske navnet. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvis du legger deg kl 11, så går du glipp av mye sollys. Og hvis du mente 23, SÅ SI DET DA. Men ellers er mitt råd til deg; magnesium. Kjøpes på helsekostforretninger og sånt. 7596637[/snapback] nemlig, b-vitaminer også, gjerne vann og bruk beina mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg