Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[løst]Skjelver uten grunn? HJELP!

tfw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har ikke vært stressa på lenge. har sottet forran datan i en uke nå. har sovet normalt. lagdt meg hver dag klokka 11. har ikke drukket brus eller  noe slikt siden onsdag i forrige uke. coffein drikker jeg heller ikke.

7596044[/snapback]

Det å sitte fremfor en PC`e i lang tid er jo "noe" stressende.

Men du skriver at du ikke har vært stresset på lenge, men utslagene kan komme senere, veldig mye senere.

Du har ikke fått i deg noe ukjent stoff av noen "venner" eller lignende ?

Du kan jo ha fått ett snev av angst, eller noe ?

Sjekk ut på Doktor.no eller tilsvarende sider. Det finnes mye å hente der, men ikke la deg skremme.

Lykke til, og God Bedring :thumbup:

Vennlig Hilsen

W_B

Bedre å bruke litt tid på å få ting ut av verden, enn å gå rundt leeeeenge og bekymre seg.

Uansett, jeg tipper musklene dine har blitt annspent av å sitte så mye med finmotorikk som tastatur og mus er. Da er reaksjonen at de skjelver.

Ta deg en pc-pause en dag eller to, gjør andre bevegelser med henda og slapp av.

Om du ikke klarer det - så bør du _ihvertfall_ vurdere pcbruken/avhengighetsgraden din :).

Hmm, da må du finne på noe. Er det noe akkutmotak der du bor?

Når jeg kutta meg i øyet var jeg innom en lege, en akkutt og en annen lege som syde det. Tok meg tre timer...

Hvis du ikke har hastverk så kan du bestille en time, bedre å finne ut av det enn å bli hypokonder...

Ingen grunn til å angripe en brukers person, holder med å spørre "hvordan" om man lurte på hvordan man kutter seg i øyet.

Et innlegg er slettet.

Går fint ann å kutte seg på øyet - fiskekrok feks, flyvende objekter, linsebruk o.l. - jeg har selv klart å kutte meg på hornhinnen pga stein inne på linsa mi :).

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...