jøran Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Ja, som topicen sier har jeg problemer med å bestemme meg for hvilket spill jeg skal kjøpe for Xbox360. Det står mellom Rainbow Six Vegas, Splinter Cell Double Agent og Test Drive Unlimited. En annen mulighet er jo å vente til januar og kjøpe Lost Planet. Har prøvd demoer til alle spillene og synes de virket bra alle sammen. Fra før av har jeg Gears of War, Oblivion, PGR 3, Kameo og PDZ. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Tror jeg ville gått for Splinter Cell. Syns Test Drive var et ganske så labert bilspill og R6 Vegas har jeg ikke prøvd, men likte ikke GRAW. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 THP8 står høyt i kurs hos meg om dagen. Må først runde Halo 1 igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hva med Viva Piñata da, Jøran? Du kan jo kanskje la de andre i familien prøve, de har vel ikke slitt ut boxen din enda akkurat. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=680251&st=0 THP8 står høyt i kurs hos meg om dagen. Må først runde Halo 1 igjen 7595932[/snapback] Tror ikke han liker skate-spill noe særlig. Halo har han også gått igjen en del ganger. Lenke til kommentar
myztical Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg hadde definitivt gått for Vegas... Kjøpte det i dag.. Og er strålende formøyd... Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Kjøpte også Vegas idag, fett som faen. Men liker også Test Drive veldig godt... Av de du nevnte er det vel de to jeg ville vurdert iallefall. Lenke til kommentar
larseman Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Vegas kan jeg tygt anbefale. falt umiddelbart i smak hos meg iallefall Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Vegas er absolutt å anbefalle! Både singleplayer og ikke minst multiplayer! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Vegas er grymt. Lenke til kommentar
jøran Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Ser ut som flesteparten gir sin stemme til vegas. Som nevnt av Øyvind er jeg ikke så begeistret for skate-spill, men er derimot helt bilgal. (og motorsykkelgal, og ja stort sett alt med motor som er heftig ) Lenke til kommentar
myztical Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ja, vegas er konge... Men liker du bilspill, så anbefaler jeg TDU.. Det er helt sinnsykt bra, grafikkmessig og kjøremessig.. Det er konge å kunne kjøre hvor du vil uten at det må loade for å komme til et annet sted... Pluss at det er fett å frese rundt på MC på hjulet osv.. Men nå kommer Forza 2 i løpet av et par mnd da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 En ting han ikke har sagt er at han ikke har Live Gold. (vet ikke hvor aktuelt TDU blir da) Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Kjøpte Splinter Cell: Double Agent i går, ble veldig positivt overrasket, beste spillet i serien så langt etter min mening. Eneste jeg har spilt av Vegas er demoen, likte det ganske bra, blir sikkert det neste spillet jeg kjøper. Lenke til kommentar
PalWare Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 En ting han ikke har sagt er at han ikke har Live Gold. (vet ikke hvor aktuelt TDU blir da) 7598053[/snapback] Det er veldig mye å gjøre selv om han ikke har Live. Jeg synes spillet er veldig bra. Det kan komme av at jeg liker å utforske og tar meg tid til å kjøre biler på ordre og pakker for "gangstere". Det er tildels lange ruter, men det er veldig gøy. I tillegg har man en drøss med race selvfølgelig. Kjøpe biler, motorsykler og kjøpe hus. Utrolig mye veier det er på den øya. Skulle nesten tro det er sysselsettingspolitikk som har vært inne i bildet. Lenke til kommentar
starfucr Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Har r6 og double agent, jeg synes begge er verdt å få med seg. Double agent er såklart mer sniking, ikek mye skyting, mens r6 er omtrent som å være i filmen HEAT. Det er masse skyting og lite sniking. Begge to er omtrent like vanskelig å mestre, mulig det er litt hardere å komme inn i snikemodus i double agent, lett å drite seg ut. I r6 kan man alltids fyre løs. merk: r6 demoen suger grafikkmessig i forhold til release. Det er null hakking og antialiasing i release versjonen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Liker du bryting? Kjøp heller WWE 2007, spillet er konge! Lenke til kommentar
jøran Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Tja, er ikke så begeistret for bryte-spill. Og hvis du leser første post så ser du at det ikke var et av alternativene..... Lenke til kommentar
jag Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Anbefaler R6:Vegas, kjøpte sjøl i dag. Splinter Cell falt ikke helt i smak, men objektivt sett vil jeg si det er et bra spill. Har du fått nok av SC tidligere, vil jeg dog ikke anbefale et nytt forsøk (egen erfaring)... Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Tja, er ikke så begeistret for bryte-spill. Og hvis du leser første post så ser du at det ikke var et av alternativene..... 7601004[/snapback] Du sa aldri at hvilket av dem du bør kjøpe, du bad om anbefalinger.. Jeg kom bare med et nytt forslag som du kanskje ikke har tenkt på.. Men ok, kos deg med en av dem...Kan ikke anbefale disse spillene.. Endret 29. desember 2006 av Fox Lenke til kommentar
jøran Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Ok, jeg sa det kansje ikke i klartekst, men når jeg skrev: "Det står mellom......" og spurte om anbefalinger så mente jeg anbefalinger av de nevnte spillene. Men blås nå i det, ser ut til at det blir vegas på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå