ultra-nerd Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 har vurdert å kjøpe styling til min sierra stv, bilen er 89-mod. har funnet ut at både sedan og stv kan bruke samme frontfanger. men har bakfangern på sendan og stv samme dimensjoner? noen sier at det passer og andre sier at det ikke gjør det. eller om noen vet hvor jeg får tak i? har lett overalt! PS. jeg trenger KUN svar på spørsmåle mitt, ikke om hvor dumt eller teit det vil bli osv. takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg vet om en Sierra 4x4 stv med RS fangere på, men om bakfangeren passer umodifisert vet jeg ikke. RS fangere skal være relativt lett å finne, det beste ville nok være å se i div ford forumer og ev spørre om bakfangeren i samme slengen. Lenke til kommentar
ultra-nerd Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 du vet vell tilfeldig vis ikke linker til noen ford forum? har prøvd å melde meg inn i fastford, men e-mail addressen er ikke gyldig får jeg beskjed om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå