enl Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Føler tiden er inne for å dempe lydnivået på PC'en min et par hakk, og tenkte derfor på å erstatte skjermkortet mitt med et som har passiv kjøling. Spiller ikke så veldig mye på maskinen min, men det hadde vært fint om 3D-ytelsen ikke var så veldig mye dårligere enn mitt nåvarende kort, et Radeon X850 Pro PCI-E. Bruker ellers maskinen mye til multimedia, så et kort med god videoakselerasjon skader heller ikke Kikket litt i prisguiden, og så at de fleste var basert på 7600GS. Noen som har erfaring med denne GPU'en, eller forslag til andre gode kort med passiv kjøling? Endret 28. desember 2006 av enl Lenke til kommentar
enl Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Ingen som har noen gode forslag til kort med passiv kjøling? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 7950gt finnes i en overklokket variant med heatpipes. Bra ytelse på den, men om det er overkill til ditt bruk vet jeg ikke. Link Lenke til kommentar
enl Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 7950gt finnes i en overklokket variant med heatpipes. Bra ytelse på den, men om det er overkill til ditt bruk vet jeg ikke. Link 7623524[/snapback] Takker for svar Kanskje litt overkill, men ikke et dumt alternativ. Tøft design på kortet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå