RamGuy Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Er i ferd med å bestille en "Hiper Type-R 730W Sølv, 4XPCI-E, Modulære Kabler, 20/24pin".. Lurte bare på om det følger med kabler, eller om det må kjøpes vedsiden av? Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Det fulgte i hvertfall med til min Hiper. Kom i en fin plastboks med rimelig antall kabler. Plastboksen er ikke av type engangsemballasje, men fin til å ha til overskuddsmateriell, og det følger med et brett med små "rom" til skruer, jumpere mm. Endret 28. desember 2006 av Pengu Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 hva psu har du fra før? trenger du 730watt? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Det følger med det du trenger av kabler til denne. Har 3 stk Hiper Type-R 580W selv så jeg var litt spent på denne nye modellen da jeg har vært godt fornøyd med disse. Ble litt skuffet over løsningen med uttak til kabler på 730W utgaven da dette kan gi problemer i noen tilfeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå