Gå til innhold

Hjelp til å løse en "bokstavgåte"?


PsychoPat

Anbefalte innlegg

I årets julekalender bestemte mamma seg for å virkelig slå på stortromma. Blandt de 24 små tingene var det 13 lapper med hver sin bokstav. Disse 13 bokstavene har jeg i etterkant fått vite at skal bli en liten gave e.l. Etter endel sukking, klaging og masing har jeg fått vite at det første ordet består av 7 bokstaver og det andre ordet som er et substantiv (ikke intetkjønn) består av de restrerende 6 bokstavene.

 

Det kommer vel ikke som noen overraskelse at jeg trenger hjelp til å løse denne evinnelig irriterende "bokstavgåten"... Noen som kanskje klarer å stokke om bokstavene til ett eller to fornuftige ord? Kanskje noen til og med vet om et program hvor man kan skrive inn bokstavene, også kommer det opp mulige løsninger?

 

All hjelp mottas med stor takk. Jeg ønsker lykke til, mens jeg fortsatt sitter her å sliter.

 

R R G N G S F V I L E A E

Endret av PsychoPat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja! Setter en femmer på at det er det riktige svaret :)

 

Tenkte også at det kunne være noe med "genser", men klarte liksom ikke å stokke riktig de resterende bokstavene. Knotet for mye at det måtte være et spesielt merke eller type.

 

VALGFRI GENSER

 

*trampe klapp*

 

:p

Endret av fAight
Lenke til kommentar

Hey, dere er mildt sagt de beste! :) Jeg tenkte det ville være greit å få litt nye hoder inn i prosessen, og det var det virkelig. Brukte dere lang tid, eller kom ordet fort?

 

Jeg har egentlig hele tiden trodd det var noe spiselig... Jeg trodde i alle fall ikke at det var noe så dyrt som en valgfri genser i julegave!

 

Uansett, tusen takk for hjelpen! "Mythbusters" did it again. :p

 

Chris

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...